Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

سیدمصطفی مرتضوی، در ارتباط با جزئیات واژگونی مینی‌بوس در لرستان اظهار داشت: این حادثه در الیگودرز حوالی روستای کاکلستون ساعت ۱۶:۲۵ دقیقه امروز به وقوع پیوسته است.

وی افزود: در اثر این حادثه ۸ مسافر مصدوم شدند که توسط نیرو‌های امدادی هلال‌احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته ۵۲۵ مأموریت توسط نیرو‌های امدادی صورت گرفته که ۳۱۹ حادثه دیده به مراکز درمانی انتقال و ۸۱۱ نفر از خدمات سرپایی بهره‌مند شدند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: امداد و نجات مراکز درمانی سازمان امداد و نجات مراکز درمانی پارس بوس مینی لرستان پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد

ابوالفضل محبان ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار جام جم، از حادثه واژگونی خودروی پراید در کیلومتر 45 محور  شیروان به بجنورد - بعد از شهر حصار گرمخان در ساعت 22:35  شب گذشته خبر داد و افزود : بلافاصله 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات سیساب هلال احمر شهرستان شیروان به محل حادثه اعزام شدند . محبان در ادامه گفت : متاسفانه بر اثر این حادثه 1 نفر راننده پراید در دم جان باخته که پیکر وی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوسیله ست نجات هیدرولیک رهاسازی و تحویل عوامل قضایی گردید./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه
  • مصدومیت ۷ نفر در واژگونی جداگانه دو خودرو در استان آذربایجان‌غربی