Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن پیام پرسنل سازمان ورزش شهرداری تهران به شرح زیر است:

جناب آقای محمدصادق حسنی، ریاست محترم سازمان ورزش شهرداری تهران؛ بنده به نمایندگی از سایر پرسنل زحمت کش سازمان، از شما بابت انتصاب مهندس مهدی میلاندره ای کمال تشکر و تقدیر را دارم. چراکه پس از 12 سال سرخوردگی و دریافت پایین ترین میزان دستمزد در بین کارکنان شهرداری تهران، با زحمات آقای میلاندره ای، به حق و حقوق خود رسیده اند و به همین دلیل قدردان زحمات ایشان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جناب آقای حسنی؛ میانگین حقوق ما در سال 96، تنها یک میلیون و 200 هزار تومان بود و مابقی بودجه سازمان صرف موارد غیرضروروی می شد. اما با درایت شما و انتخاب مدیری توانمند که زحمات کارکنان سازمان و دریافتی پایین آنها را از نزدیک لمس کرده بود، حالا ما به جایگاهی رسیده ایم که احساس خوبی از همکاری و فعالیت در کنار شما داریم. 

اکنون دریافتی ما کارکنان سازمان همانند بخش های دیگر شهرداری تهران شده است و این یعنی دفاع از حقوق کارگر و احقاق حق پرسنل زحمت کش این سازمان. مهندس میلان دره ای در مدت مدیریت 5 ماهه خود نه تنها توانستند دستمزد کارکنان را افزایش دهند، بلکه بدهی 20 میلیاردی سنوات گذشته و هزینه های سال جاری را با تدبیری ویژه که فقط از یک مدیر جوان اما با سابقه(18 سال سابقه فعالیت در سطوح مدیریتی) بر می آید، مدیریت کنند. ایشان در این مدت توانستند با فعالیت جهادی و تشکیل کارگروه های مختلف و بصورت شفاف، تحت نظارت مسئولان، درآمدهای سازمان را بیش از 10 میلیارد تومان افزایش دهند و هزینه ها را 3 میلیارد تومان کاهش دادند. این مهم درحالی اتفاق افتاده که تعرفه های مجموعه ها با وجود افزایش هزینه این مراکز طی سال جاری افزایش نیافته و تنها با استفاده از ظرفیت مجموعه ها و ترویج و توسعه ورزش همگانی سازمان توانسته به درآمدی بیش از سال های گذشته دست پیدا کند. 

ریاست محترم سازمان ورزش در پایان بازهم از شما بابت این انتصاب تشکر می کنیم، چراکه حالا همه درآمدها و هزینه ها بصورت شفاف با پرسنل درمیان گذاشته می شود و ما می دانیم که حقی از ما پایمال نمی شود و دوست داریم این حس خوب را نیز با شما به اشتراک بگذاریم. 

امروز حال همه ما خوب است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استفاده از ظرفیت حقوق دستمزد شهرداری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل

منابع دیپلماتیک از درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه غیرعلنی شورای امنیت جهت بررسی موضوع گورهای دسته جمعی کشف‌شده در نوار غزه خبر دادند.

به گزارش مشرق، الجزایر اقدام جدیدی را برای حمایت از ملت فلسطین در سازمان ملل صورت داده است.

منابع دیپلماتیک به الجزیره اعلام کردند که الجزایر درخواستی را مبنی بر برگزاری جلسه مشورتی غیرعلنی شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت بررسی موضوع گورهای دسته جمعی یافته‌شده در نوار غزه ارایه داده است.

بنا بر این گزارش‌ها الجزایر خواسته است که این جلسه غیرعلنی روز سه‌شنبه پیش‌رو برگزار شود.

پیش‌تر نیز «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنانی گفت: مهم است که تحقیقاتی مستقل در خصوص گورهای جمعی تازه یافته‌شده در غزه صورت بگیرد. جنگ، نظام بهداشتی غزه را ویران کرده است و برخی بیمارستان‌های این باریکه اکنون به گورستان شباهت دارند.

گفتنی است پس از عقب‌نشینی نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه پیکر صدها شهید فلسطینی از گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان ناصر این شهر بیرون کشیده شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد
  • آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها