Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:07:39 GMT

بیش از 7 میلیارد ریال کالای احتکاری و قاچاق کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۱۰۰۰

بیش از 7 میلیارد ریال کالای احتکاری و قاچاق کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ، از کشف هفت میلیارد و 400 میلیون ریال کالای احتکار شده و قاچاق در شهرستان های سنقروکلیایی و صحنه خبر داد.

پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سردار منوچهر امان اللهی اعلام کرد: از این مبلغ 6 میلیارد ریال آن مربوط به کشف لوازم خانگی احتکار شده در سنقروکلیایی و یک میلیارد و 400 میلیون ریال نیز مربوط به کشف سیگار قاچاق در صحنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص کشف لوازم خانگی احتکار شده، گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان سنقروکلیایی با انجام کارهای تحقیقاتی از وجود یک انبار در خارج شهر که مقدار زیادی لوازم خانگی در آن احتکار شده بود، اطلاع یافتند.
سردار امان اللهی ادامه داد: ماموران سنقروکلیایی پس از شناسایی انبار محل احتکار لوازم خانگی با هماهنگی مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام و موفق شدند تعداد قابل توجهی از لوازم خانگی قاچاق شامل یخچال، آبگرمکن، ماشین لباسشویی، کولر آبی، اجاق گاز و بخاری گازی به ارزش تقریبی 6 میلیارد ریال کشف کنند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین از پلمب انبار محل احتکار کالا با حضور نمایندگان سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اداره صنعت و تجارت شهرستان سنقروکلیایی خبر داد و گفت: صاحاب انبار نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

** 220 هزار نخ سیگار قاچاق در صحنه کشف شد
وی در ادامه به کشف 220 هزار نخ سیگار قاچاق با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی در میانراهان صحنه نیز اشاره کرد و گفت: به دنبال اقدام های اطلاعاتی پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه عده ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید یک محموله سیگار قاچاق کرده و قصد انتقال آن را به استان های مرکزی دارند بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
سردار امان اللهی ادامه داد: با انجام اقدام های اطلاعاتی مسیر تردد و نوع خودروی حامل کالای قاچاق مشخص و تیمی از اداره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به محور کامیاران – میانراهان اعزام شد تا این محور را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دهد.
رئیس پلیس کرمانشاه ادامه داد: در نهایت یک دستگاه خودرو پژو پارس که حامل کالای قاچاق بود مشاهده و ماموران در اقدامی ضربتی نسبت به توقیف آن اقدام کردند که در بازرسی از این خودرو، 220 هزار نخ سیگار به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال کشف شد.
وی همچنین از تشکیل پرونده ای در این خصوص و انجام تحقیقات بیشتر خبر داد و گفت: خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و راننده آن نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
سردار امان اللهی در پایان تصریح کرد: مبارزه با پدیده قاچاق یکی از اولویت های کار پلیس است و بدون شک برخورد لازم با قاچاقچیان بعمل می آید.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فرمانده انتظامي كرمانشاه كشف كالاي احتكار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جمال سلمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت واپایش انبارها، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسایی، توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شد بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کردند، تصریح کرد: هموطنان می‌توانند اخبار واطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ درمیان بگذارید.

کد خبر 6090263

دیگر خبرها

  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار