Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود رضا ناصح شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعتی پیش در 60 کیلومتری مسیر دلگان به ایرانشهر حد فاصل روستای چاهشور رخ داد.
وی بیان کرد: مجروحین این حادثه به بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر منتقل شدند.
به گزارش ایرنا برخورد شتر با خودرو های عبوری در این مسیر تاکنون سبب مرگ تعداد زیادی از هموطنان ما شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شترها گاه به یکباره در جاده ظاهر می شوند البته اگر روز باشد که امکان دیدن شترها برای رانندگان راحتتر است اما بیشتر تصادف ها با شتر در شب رخ می دهد زیرا از یک طرف شترها مکانی راحتتر از آسفالت جاده برای استراحت پیدا نمی کنند و از سوی دیگر راننده تنها در فاصله چند متری متوجه وجود شتر در جاده می شود و زمان کافی برای کنترل خودرو ندارد.
گرچه طرح پلاک کوبی شترها و آموزش به مالکان به منظور جلوگیری از رها شدن این حیوانات در حاشیه راه ها در دستور کار ارگان های دست اندر کار در سیستان و بلوچستان است اما رانندگان نیز باید در عبور از محور های ارتباطی به ویژه در مکان هایی که تابلو هشدار دهنده وجود دارد دقت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.
7314**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت بیمارستان تصادف خودرو سیستان و بلوچستان مرگ رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت

واژگونی خودروی سواری در محور شهرستان راور از توابع استان کرمان منجر به فوت یک نفر و مصدومیت چهار نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر، ساعت ۸ و ۴۸ دقیقه امروز، پنجشبه نهم فروردین، واژگونی خودروی سواری لیفان در ۱۳۰ کیلومتری محور راور به دیگ رستم یک فوتی و چهار مصدوم در پی داشت.

براساس این گزارش، پس از وقوع این حادثه، بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام و فرد متوفی پس از رهاسازی به عوامل مربوطه تحویل داده شد.

کد خبر 739927

دیگر خبرها

  • واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف تریلی و پژو پارس
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در پی تصادف تریلی و پژو پارس
  • مخبر: حتی یک کشته در جاده‌ها نیز قابل پذیرش نیست
  • شهادت یک نوزاد بر اثر تیراندازی گروهک تروریستی در جاده خاش_ایرانشهر
  • ویژه برنامه‌های فرهنگی وهنری با هدف کاهش حوادث جاده‌ای در ایرانشهر
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت