Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@15:19:22 GMT

همام-وریا؛ زوجی که السد را غافلگیر می کند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۲۰۷۲

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد قابل قبول همام به عنوان بازیکن تعویضی در دیدارهای گذشته باعث شده تا این بازیکن یکی از گزینه های احتمالی شفر برای سمت راست زمین باشد.


همام هر چند از نظر بدنی از دیگر بازیکنان استقلال عقب است اما حضور او در زمین و سبک متفاوت فوتبال او می تواند کمک زیادی به استقلال کند.


از سوی دیگر شفر در گذشته محمدی مهر و حیدری را در سمت راست دفاع امتحان کرده و وریا غفوری نیز به جز بازی ذوب آهن در دیگر دیدارها نتوانسته در خط حمله درخشان ظاهر شود تا به این ترتیب احتمالا غفوری به سمت راست خط دفاعی بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با انجام این دو تغییر شفر می تواند تمام معادلات السد را برای مهار سمت راست استقلال خنثی کند و شفر با تکیه بر این زوج جدید، به السد رو دست خواهد زد.
این دو بازیکن با توجه به خصوصیات تهاجمی خود می توانند نقش کلیدی در این دیدار داشته باشند تا استقلال دوباره با تکیه بر سمت راست خود، به یک برد با ارزش دست پیدا کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار بگیرند.

استقلال با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول و چهارم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. در بین بازیکنان دو تیم سه بازیکن از تراکتور و دو بازیکن از استقلال سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند.

در تیم تراکتور، محمد نادری، امیرحسین حسین زاده و امیر ارسلان مطهری سابقه حضور در استقلال را دارند و در تیم استقلال هم پیمان بابایی و میلاد فخرالدینی سابقه عضویت در تراکتور را داشته اند.

مطهری که در نیم فصل و در حالی که مایل به جدایی از استقلال نبود، راهی تراکتور شد و اگر در این بازی به کار گرفته شود می تواند کیفیت خود را به رخ کادر فنی استقلال نشان دهد. البته مطهری از زمان حضور خود در تراکتور یک بازی کامل برای سرخ های تبریزی به میدان نرفته است و در مجموع تنها ۶۸ دقیقه برای این تیم بازی کرده است که نه گل و نه پاس گل داشته است.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سرآسیاب قدیمی ترین حسینیه محله کن
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!