Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ال‌جی امسال تا به حال، دو نمونه از گوشی‌های سری V خود را با سنت شکنی آن‌ها معرفی کرده است. گوشی‌های V30S ThinQ و V35 ThinQ که ظاهر خود را از مدل سال قبل این سری یعنی V30 قرض گرفته‌اند. جدیدترین مدل سری V این شرکت در سال 2018 هنوز معرفی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام این مدل V40 ThinQ خواهد بود که به تازگی رندرهای مطبوعاتی این گوشی ظاهر آن را برملا کرده‌اند.

در حالی که در اولین نگاه بریدگی بالای صفحه این گوشی مشخص نیست، باید گفت این گوشی ناچ دارد اما در این تصاویر با استفاده از نرم‌افزار خاموش شده است. حاشیه صفحه نمایش V40 ThinQ بسیار کم است و برای آن‌ها از طراحی Galaxy S9 استفاده شده است و حاشیه پایینی آن هم باریکتر از مدل‌های قبلی است.

همانگونه که شایعات پیش از این خبر داده بودند، این گوشی قرار است با پنج دوربین ساخته شود - دو دوربین در جلوی گوشی و سه دوربین هم در پشت دستگاه قرار خواهند گرفت. این گوشی پس از P20 Pro هوآوی و Mate 20 Pro دومین یا سومین گوشی خواهد بود که با دوربین سه‌گانه در پشت دستگاه تولید خواهد شد. هنوز خبر جدیدی راجع به کیفیت دوربین‌های این گوشی به گوش نرسیده اما به نظر می‌رسد ال‌جی لنز واید خود را مانند همیشه روی این گوشی استفاده خواهد کرد و همه کاربران انتظار دارند لنز سوم آن تله‌فوتو باشد.

گفته می‌شود، V40 ThinQ با قابی شیشه‌ای طراحی و روانه بازار شود، حسگر اثر انگشت آن پشت دستگاه قرار گیرد. دکمه دستیار گوگل که برای اولین بار روی G7 ThinQ قرار داده شده بود قرار است به این گوشی هم اضافه شود و در پایین دکمه‌های تنظیم صدا قرار گرفته است. دکمه سوییچ هم در سمت راست تعبیه شده است.

هنوز مشخص نیست که ال‌جی قصد دارد از کدام مدل نمایشگر خود برای V40 استفاده کند چرا که گوشی‌های سری V30 دارای پنل OLED بودند اما G7 از LCD بهره می‌برد. همچنین گفته می‌شود پردازنده این گوشی هوشمند از چیپست Snapdragon 845، آخرین مدل پردازنده شرکت کوآلکام استفاده کند.

با توجه به تاریخ رونمایی از گوشی‌های قبلی شرکت ال‌جی، احتمال دارد ال‌جی V40 را در تاریخ 16 نوامبر معرفی کند. البته همه این گفته‌ها حدس است و خبری در این باره تأیید نشده است.

انتهای پیام/

رندرهای V40 ThinQ از ظاهر این گوشی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم

سنگربان باتجربه باواریایی‌ها می‌گوید آنها هرگز دوست ندارند طعم تلخ شکست را بچشند و ترجیح می‌دهند که نتیجه‌ای متفاوت‌تر در بازی مقابل اشتوتگارت رقم می‌خورد.

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌ودوم بوندسلیگا، اشتوتگارت با ارائه یک نمایش عالی توانست در خانه خود با نتیجه 3-1 از سد بایرن مونیخ بگذرد تا باواریایی‌ها مجبور باشند با این شکست تلخ خود را برای بازی مهم مقابل رئال مادرید آماده کنند.

مانوئل نویر، دروازه‌بان باتجربه بایرن مونیخ پس از شکست مقابل اشتوتگارت گفت:

ما هرگز دوست نداریم طعم تلخ شکست را بچشیم و ترجیح می‌دهیم که نتیجه‌ای متفاوت‌تر رقم می‌خورد. اگر یکی از موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل و بازی را 2-1 می‌کردیم، به عنوان برنده زمین را ترک می‌کردیم. می‌دانیم که بازی واقعاً بزرگی در روز چهارشنبه منتظر ماست. امروز در ضدحمله‌ها خطرناک بودیم و اگر موقعیت‌های مشابهی را مقابل رئال مادرید ایجاد کنیم، این موضوع در مورد آنها هم صدق خواهد کرد. بازی برابر رئال مادرید در برنابئو یک فینال است و ما باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر از این بازی ظاهر شویم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • ظاهر عجیب و غریب پهپاد نظامی ساخت هند!
  • ظاهر آیفون۱۶ لو رفت/ چیدمان جدید دوربین‌ها/ عکس
  • تصاویر ظاهر جالب دختر خانم پرسپوليسی؛ او چطور بلیط‌ می‌خرد؟
  • (ویدئو) ظاهر جالب یک هوادار خانم پرسپوليس
  • انریکه: در برگشت تیمی متفاوت خواهید دید
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد