Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل سابق جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: رفتارهای کلیشه‌ای در هفته دولت مثل افتتاح پروژه نه تنها از ابهام‌ها نمی‌کاهد بلکه اعتماد مردم را خدشه‌دار می‌کند. وزیران و معاونین دولتی به جمع مردم و جمع‌های دانشجویی بروند و بیشترین حضور فعال در برنامه‌های پرمخاطب صداوسیما داشته باشند.

پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، ضمن تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت بزرگی برای دولت است تا کارنامه خدمات خود را با مردم در میان بگذارد و به ابهام‌ها و سوال‌ها پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه دولت یا سخنگو ندارد یا سخنگوی دولت بیشتر بر ابهام‌ها می‌افزاید و هر مصاحبه‌ای که سخنگوی دولت انجام می‌دهد بیشتر بر شبه‌ها و ابهام‌های مردم اضافه می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا مشکل بزرگ دولت را عدم ارتباط مستقیم با مردم دانست وگفت: یکی از مشکلات بزرگ دولت، بحث عدم ارتباط و پاسخ‌دادن به سوالات مردم است. مثلا اخیرا در موضوع ماهیگیری چینی‌ها در دریای عمان یا سهم ایران از دریای خزر، موجی از سوال‌ها و ابهام‌ها ایجاد شد اما کدام مسئول دولتی آمد و پاسخ شفافی درباره این مسائل داد؟ وقتی پاسخی از سوی مسئولی دیده نمی‌شود، دشمن از این فرصت استفاده می‌کند و در نظر مردم موضوع‌های مختلف را سیاه جلوه می‌دهد. نباید اجازه دهیم افکارعمومی به دست دشمنان مدیریت شود و این اشکال بزرگی در دولت است که عملا قادر نیست افکارعمومی را مدیریت و قانع کند. شرایط کشور شرایط خاصی است و دشمن افکارعمومی را به شدت تحریک می‌کند.

سروری تصریح کرد: رفتارهای کلیشه‌ای در هفته دولت مثل افتتاح پروژه نه تنها از ابهام‌ها نمی‌کاهد بلکه اعتماد مردم را خدشه‌دار می‌کند و مردم فکر می‌کنند که دولت نمایش بازی می‌کند و پشتوانه‌ای جدی ندارد. امسال و در هفته دولت وزیران و معاونین دولتی به جمع مردم و جمع‌های دانشجویی بروند و بیشترین حضور فعال در برنامه‌های پرمخاطب صداوسیما داشته باشند. دولتمردان نباید تلاش خود را برای ارائه گزارش‌های کلیشه‌ای و کلنگ‌زنی و رمان پاره کردن بگذارند بلکه تلاش اصلی را برای جواب سوال‌ها و ابهام‌های مردم درباره مسائل مختلف بگذارند. در کشوری مانند ترکیه که در حال حاضر مشکلات اقتصادی همانند مشکلات ما مثل سقوط ارزش پول ملی و افزایش قیمت ارز دارند، رجب طیب اردوغان و مسئولان دولتی به طور دائم با افکارعمومی در ارتباط هستند و با مردم صحبت می‌کنند و آنها را قانع و در مسیر مبارزه با طرح‌های دشمن به حرکت درمی‌آورند، اما متاسفانه در کشور ما حتی رئیس‌جمهور را در تلویزیون هم نمی‌بینیم. اینها نقطه ضعف‌هایی است که باید تلاش شود در هفته دولت برطرف شود.

دبیرکل سابق جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به دوران کوتاه ریاست‌جمهوری شهید رجایی و نخست‌وزیری شهید باهنر گفت: ارتباط مستقیم و سخن گفتن با مردم، صداقت در بیان مطالب و ساده‌زیستی از مهمترین شاخصه‌هایی بود که این دو شهید بزرگوار را در تاریخ جاودانه کرد.

انتهای پیام/4071

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!

بازدید 5 مهران مدیری در برنامه اسکار مقایسه‌های تلخی درباره کاهش شدید و سریع ارزش پول ملی داشت که هر مسئولی در چند دهه اخیر به ویژه مسئولین اقتصادی و روئسای بانک مرکزی که نقش اصلی را در این فاجعه داشتند، باید از شنیدنش آب شوند. مقایسه‌های مدیری را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • سرکوب جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • شکست رسانه‌ای واشنگتن در اعتراضات دانشجویی
  • خطر اعتراضات دانشجویی آمریکا بیخ گوش بایدن
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می گویند که رهبری فرموده اند، این چه بساطی است؟
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم