Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از افزایش ۲۰۰۰ نفری ظرفیت خوابگاهی این دانشگاه برای سال جاری خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۳۲ هزار نفر از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در خوابگاه‌ها ساکن خواهند شد.

دکتر رضا مهدی در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای، در سال جاری بیش از ۳۲ هزار نفر از دانشجویان متقاضی در مجتمع‌های خوابگاهی اسکان داده خواهند شده که این آمار در مقایسه با سال گذشته بیش از ۲۰۰۰ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر  تعداد ۲۴ خوابگاه در دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای در دست ساخت داریم که تعداد ۵ خوابگاه با کمک و حمایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ساخته می شود و با ساخت هر خوابگاه حدود ۲۰۰ نفر به ظرفیت خوابگاهی دانشجویان اضافه خواهد شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در پایان خاطر نشان کرد: ساخت ۷ خوابگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز بیش از ۷۰ درصد پیشرفت داشته است و تلاش می‌کنیم قبل از آغاز سال تحصیلی حدود ۱۰ خوابگاه به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام خوابگاه دانشجویی دانشگاه فنی وحرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت

وفایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت تاریخانه دامغان با اعتبار یکهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌های شاخص است که با هدف تامین برق مطمئن و پایدار، ایجاد زیرساخت و ظرفیت جدیـد برق رسانی مطمئن به مشترکان، افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع در شهرستان دامغان، بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه، کاهش تلفات برق و افزایش قابلیت مانور و کاهش خاموشی‌ها به بهره برداری می رسد.

وی افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت میامی از ۲۰۰ مگاولت آمپر به ۴۰۰ مگاولت، احداث پست سیار ۶۳ کیلوولت عباس آباد و احداث خط ۶۳ کیلوولت عباس آباد - میامی را از دیگر طرح‌های مهم قابل افتتاح در شاهرود و میامی برشمرد و گفت: این طرح‌ها با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال و با هدف ایجاد ظرفیت جدید برق رسانی به متقاضیان جدید صنعتی، زمینه سازی تولید و اشتغال در شرق استان سمنان، تامین برق مشترکان صنعتی و خانگی منطقه عباس آباد و ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعه این منطقه افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان اصلاح و بهینه سازی خطوط و پست های انتقال و فوق توزیع در این استان با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های این شرکت عنوان کرد که همزمان با سفر رییس جمهور به استان افتتاح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • تحصیل ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت
  • ضرورت ساخت خوابگاه متاهلی ۳۰ واحدی در دانشگاه ایلام