Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان، در ایام جوانی با بیان حکایت عبرت آموز کاسبی که در بازار برف می‌فروخت، به تشریح آیه "إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِي خُسْر" پرداخت. این داستان شنیدنی راوی زندگی همه انسانها و خسران آنها از هدر دادن لحظات زندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ عمر ما مثل یخی است که آب می شود ولی با این تفاوت که بعد از مرگمان خواهیم فهمید که عمر خود را آب کردیم و هیچ بهره ای از آن نبرده‌ایم! آدمی زمانی که به لحظه قیامت و حساب‌رسی برسد متوجه خواهد شد که  تا چه میزان عمر خود را به باد داده و دستش خالی است.

آیه های شریف قرآن کریم نیز کاملا به این موضوع اشاره دارند، لذا می بینیم که انسان های زیادی هستند که طبق فرموده خداوند در روز رستاخیز طلب زندگی مجدد و بازگشت به گذشته را دارند ، اما این اتفاق هرگز رخ نمی‌دهد و فرد تا به ابد در حسرت اعمال گذشته خود باقی می‌ماند.

در ادامه می‌توانید ویدئو تاثیر‌گذار و قدیمی از شیخ حسین انصاریان را پیرامون تشریح آیه "إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِي خُسْر"مشاهده کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سخن بزرگان قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ستوان یکم محسن حسین‌نیا اهل روستای روشندان از توابع بخش بهنمیر استان مازندران سحرگاه ۱۶ فروردین در عملیات تروریستی گروه جیش‌الظلم به مقر نیروی انتظامی در چابهار به شهادت رسید.   شهید محسن حسین‌نیا علاوه بر اینکه در عرصه حفاظت از مردم و میهن فعال بود و جان بر سر این راه فدا کرد مداح اهل بیت و تکواندوکار هم بود خانواده این شهید که می‌گویند آرزوی همیشگی سید محسن شهادت بود و این درخواست را از همه حتی کودکان هم می‌کرد.   از این شهید والامقام ۲ دختر ۹ ساله و ۹ ماهه به یادگار مانده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • انتقاد دولت از سخنان برخی نمایندگان در مورد بازار ارز و قیمت دلار: می‌تواند به التهاب در بازار ارز بینجامد و اقدامی غیر حرفه ای و غیرمسئولانه است
  • واکنش شیخ حسین انصاریان به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • حسین انصاریان درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل: دعاهایمان مستجاب شد
  • حسین انصاریان درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل : دعاهایمان مستجاب شد
  • حسین انصاریان: خدا را شاکرم که استجابت دعاهای مکرر براى نابودى هیمنه کفر و شکست رژیم غاصب اسراییل را به دست مومنین مشاهده نمودیم
  • پیام استاد شیخ حسین انصاریان پیرامون عملیات وعده صادق
  • تعزیه‌خوانی حضرت علی‌اکبر توسط ایرج خواجه امیری