Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم گفت: رشته علوم تربیتی یکی از رشته‌های پرکاربرد دانشگاهی در ابعاد فردی و اجتماعی است.

سیف‌الله فضل‌اللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قم اظهار کرد: «گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی قم افتخار دارد از همان اوایل راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب سیستم آموزش معلمان فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم گفت: «گروه علوم تربیتی با بهره‌گیری از اعضای هیأت علمی مجرب و دعوت از استادان مطرح دانشگاه‌های دولتی تهران و قم، اکنون در مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی خدمات آموزشی ارائه می‌کند و از کیفی‌ترین و آکادمیک‌ترین گروه‌های آموزشی استان قم محسوب می‌شود.»

مدیر گروه رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم بیان کرد: «این گروه در مقطع کاردانی ناپیوسته رشته‌های آموزش و پرورش ابتدایی و تربیت معلم آموزش علوم تجربی، در مقطع کارشناسی پیوسته رشته مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی، کارشناسی ناپیوسته آموزش و پرورش ابتدایی، آموزش علوم تجربی، آموزش دینی و عربی، کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی و دکتری تخصصی مدیریت آموزشی دایر بوده و بیش از 500 دانشجو دارد.»

وی ادامه داد: «این گروه در محیطی آکادمیک از متقاضیان و علاقه‌مندان به تحصیل در عرصه تعلیم و تربیت بویژه آموزگاران، مدیران و کارکنان آموزش و پرورش دعوت می‌کند تا برای مهر سال جاری در مقاطع کاردانی و کارشناسی با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی www.azmoon.org ثبت نام کنند.»

انتهای پیام/4065/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد