Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که پانصد و هشتاد و دو روز از زمان روی کار آمدن او می‌گذرد روز شنبه برای گذراندن تعطیلات وارد باشگاه گلف اختصاصی خود در ویرجینیا شد و به این ترتیب تعداد روزهایی را که از زمان ورود به کاخ سفید در یکی از باشگاه های گلف خود گذرانده به صد و پنجاه و یک روز رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یعنی ترامپ بیست و پنج درصد تمام زمان خود را در این مدت که رئیس جمهور آمریکا بوده به بازی گلف گذرانده است.

تعطیلات روز شنبه ترامپ در یکی دیگر از املاک بسیار لوکس خود که تنها تعداد انگشت شماری از ابر ثروتمندان می توانند وارد آن شوند باعث شد روزهایی که او از زمان انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا در یکی از تاسیسات و املاک متعلق به خود گذرانده است به رقم صد و نود و سه روز برسد. به عبارتی دیگر، چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا یک سوم زمان ریاست جمهوری را در یکی از املاک خود گذرانده است.

به گزارش واشنگتن پست تا پیش از پایان ماه ژوئیه بر اساس برآوردها ترامپ تقریبا صد و ده روز را به طور کامل به دور از جار و جنجال های کاخ سفید و واشنگتن گذرانده است که به شکلی فزاینده به محیطی ناخوشایند برای ترامپ تبدیل می شوند.

پایگاه اینترنتی نیوزویک نیز اعلام کرد نمی‌توان با اطمینان گفت آیا رئیس جمهور آمریکا در زمان‌هایی که در کاخ سفید نیست و در یکی از املاک خود به سر می برد آیا واقعا ارتباط خود را با کاخ سفید حفظ می کند و همچنین مشخص نیست او زمان خود را چگونه و با چه کسانی می گذراند. کاخ سفید نیز اغلب از ارائه هر گونه اطلاعات در این رابطه امتناع می کند.

این در حالی است که ترامپ در زمان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری از باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا به خاطر گذراندن زمان خود با بازی گلف انتقاد کرد؛ هر چند که در مدت زمان مشابهی از دوره حضور در کاخ سفید، اوباما تنها چهل و چهار بار برای بازی گلف از کاخ سفید خارج شد در حالی که این رقم در مورد ترامپ به صد و پنجاه بار می رسد.

ترامپ در توئیتی که تاریخ آن به چهاردهم اکتبر 2014 بازمی گردد گفت «آیا می توانید باور کنید با وجود همه مشکلات و دشواری های پیش روی آمریکا، باراک اوباما تمام روز را مشغول بازی گلف بوده است. بدتر از کارتر!»

اگر ترامپ به روند کنونی خود ادامه دهد حدود سیصد و بیست و دو روز را از چهار سال نخست ریاست جمهوری خود را در زمین های گلف می گذراند. این رقم بسیار بیشتر از همه سیصد و شش روزی است که اوباما در هشت سال ریاست جمهوری خود مشغول بازی گلف بود.

پایگاه اینترنتی پولیتیکو نوشت، ترامپ در زمان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری گفت اگر رئیس جمهور شود «وقتی نخواهد داشت که بخواهد به گلف بازی کردن بگذراند.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد

لاوروف گفت، احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه در ایالات متحده، روسیه را دشمن می‌دانند و بدون توجه به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا تلاش خواهند کرد تا روسیه را شکست دهند.

به گزارش ایسنا، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در مصاحبه‌ای با کانال تلویزیونی بوسنیایی ATV گفت: «به‌زودی انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده برگزار خواهد شد. هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر روسیه و چین وجود ندارد. رویکرد گروهی ممکن است سخت و گروه دیگری حتی سخت‌تر باشد، اما در اصل ماجرا تفاوتی ایجاد نمی‌کند.»

لاوروف ادامه داد: «برای هر دو، مهم نیست که چه کسی در انتخابات پیروز می‌شود، ما در کل دشمن هستیم. اینکه ما دشمن باشیم یا نیروی متخاصم فرقی نمی‌کند. اما "شکست استراتژیک" که آنها می‌گویند باید به روسیه تحمیل شود، هدف تشکیلات آمریکایی است.»

وزیر خارجه روسیه همچنین گفت: «همانطور که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در پاسخ به سوال مشابهی گفت، ما آماده خواهیم بود تا با هر کسی که مردم آمریکا انتخاب کنند، کار کنیم، مشروط بر اینکه تمایل متقابل وجود داشته باشد.»

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار می‌شود. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی کاندیداهای اصلی این انتخابات هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ