Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) علی‌اکبر کریم‌پور معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به نقش قرآن در زندگی امروزه اظهار کرد: اگر تلاوت قرآن کریم همراه با عمل به آیات نورانی این کتاب وحی بسیار باشد، شاهد ناهنجاری‌های اجتماعی نبودیم.
وی به تأثیر بالای تدبر در آیات قرآن اشاره و عنوان کرد: در صورتی که بتوانیم به معانی والای قرآن توجه کنیم و در آنها تدبر داشته باشیم، شاهد اصلاح بد خلقی‌ها و در نهایت جامعه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریم‌پور در ادامه با اشاره به برگزاری هفدهمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم بخش بانوان شاغل در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: در این مسابقات 68 نفر از بانوان شهرهای مختلف استان حضور داشتند.
وی تصریح کرد: این مسابقات در سه رشته قرائت، ترتیل و مفاهیم برگزار شد که نفرات برتر به مسابقات نهایی در تهران اعزام خواهند شد.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: در این دوره از مسابقات به ترتیب خانم‌ها معصومه حمیدی، فاطمه جمور و منصوره امامی نفرات برتر در رشته قرائت شدند.
وی یادآور شد: همچنین در رشته ترتیل نیز خانم‌ها رویا آقایی، اعظم رضایی و عالیه غلامی به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان مسابقات قرآن سپاه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، بازی‌های چهارم مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر آقایان ایران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه با انجام ۳ دیدار دنبال شد.

در نخستین دیدار تیم مهرام مقابل صنعت مس کرمان به میدان رفت و با نتیجه ۸۰ بر ۷۴ به پیروزی رسید. در این دیدار سجاد پذیرفته با ۱۴ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۲ توپ ربایی و کارایی ۲۷ بهترین بازیکن شد. سری این بازی ۳ بر یک به سود مهرام شد و این تیم به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

تیم طبیعت تهران در آبادان به مصاف تیم پالایش نفت رفت و با نتیجه ۹۱ بر۸۳ موفق به کسب پیروزی شد. جردن استیون ۴۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۳۴ بهترین بازیکن این دیدار بود. سری این بازی ۲ بر ۲ برابر شد و تکلیف تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر در بازی پنجم روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون مشخص خواهد شد.

در دیگر دیدار این مرحله، تیم کاله مازندران میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۵ مغلوب شد. رسول مظفری در این بازی با ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۴ بهترین بازیکن شد. سری این بازی ۳ بر یک به نفع ذوب آهن شد و این تیم نیز به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

کد خبر 6079234 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • حضور ۲۲۰ کاراته کا از استان در مسابقات قهرمانی کشور
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان همدان آغاز شد
  • دومین دوره طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در ارومیه
  • اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی
  • آزمون نهایی نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان