Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان فدراسیون تیراندازی پس از ناکامی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی سرمربی این تیم را از مصاحبه منع کرده‌اند. ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ ورزشی ورزش زنان رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم تیم ملی تیراندازی کشورمان در حالی به رقابت‌های خود در بخش تفنگ بازی‌های آسیایی 2018 پایان داد که کسب مدال برنز مه‌لقا جام‌بزرگ در تفنگ 50 متر سه وضعیت، عنوان چهارمی آرمینا صادقیان در تفنگ 10 متر، فینالیست شدن الهه احمدی در تفنگ 10 متر و سه وضعیت و حضور مهیار صداقت و امیرمحمد نکونام در فینال سه وضعیت  و تفنگ 10 متر بهترین عناوین تیراندازان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیراندازان کشورمان در بخش تفنگ که  امید اول مدال آوری تیراندازی ایران بودند تنها با یک مدال برنز به کار خود پایان دادند تا ضعیف‌ترین عملکرد را در سه دوره اخیر بازی‌های آسیایی به نمایش بگذارند.

پس از این اتفاقات خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در تماس‌های مختلف سعی کرد در خصوص عملکرد تیم تفنگ با گوران ماکسیموویچ گفت‌وگو کند اما وی در پاسخ گفت: باید با فدراسیون تیراندازی هماهنگی شود. وی همچنین در جریان بازی‌های آسیایی با خبرنگاران اعزامی حاضر در اندونزی نیز گفت‌وگو نکرد.

ماکسیموویچ در آخرین تماس خبرنگار تسنیم گفت: فدراسیون به من گفته فقط از طریق آنها مصاحبه کنم و اجازه صحبت با هیچ خبرنگاری را ندارم.

محدود کردن سرمربی برای انجام مصاحبه با خبرنگاران، سطحی‌ترین تصمیم مسئولان فدراسیون‌ها پس از کسب نتایج ضعیف است. مطمئنا سکوت کردن سرمربی نمی‌تواند اصل ماجرا را پنهان کند بلکه ممکن است با بیان مسائل فنی از سوی سرمربی دلایل منطقی و مناسب برای کسب نتایج شود و به بسیاری از اظهار نظرها و تحلیل‌ها پاسخی مناسب داده شود، چون هیچ فردی بیشتر از سرمربی نمی‌تواند آنالیز درستی از نتایج و عملکرد ملی پوشان داشته باشد.

انتهای پیام/

R7890/P1015135/S3,32,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازی های آسیایی 2018

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازی های آسیایی 2018 بازی های آسیایی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید مرادی در نشست خبری فدراسیون والیبال که امروز یکشنبه برگزار شد، گفت: برای انتخاب سرمربی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم و در نهایت این توفیق را به دست آوردیم که از تجربه پائز استفاده کنیم.امیدوارم تیم هم نتیجه بگیرد.

وی گفت: با تصمیم رئیس فدراسیون مسئولیت سرپرستی تیم را برعهده گرفتم، امیدوارم با همدلی بتوانیم در این شرایط سخت نتیجه خوبی کسب کنیم. کارمان سخت است اما به باور پائز این کار شدنی است.

کد خبر 6090653

دیگر خبرها

  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد