Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت : طرح شفافیت آرای نمایندگان از هر گونه سوء استفاده و تخلف جلوگیری می کند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت مخصوصا شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت : باید رفتار و منش شهیدان رجائی و باهنر برای همه دولتمردان در تاریخ سراسر شکوهمند انقلاب اسلامی الگوی باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : این دو شهید والامقام در هر موقعیتی ارتباط خود را با مردم قطع نمی کردند و برخوردی اسلامی و انسانی داشتند بنابراین دولتمردان باید این فرصت را غنیمت شمرده و در این هفته به میان مردم بیایند و خدمات چهل ساله نظام و انقلاب را برای مردم بازگو کنند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : دولتمردان باید بر اساس رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب با وحدت ، هماهنگی ، همدلی برای حل و فصل مسائل ، مشکلات و گرفتاری های مردم تلاش کنند و امید دشمنان قسم خورده انقلاب مخصوصا آمریکایی ها و اسرائیل های پلید را تبدیل به یاس و ناامیدی نمایند.

حسن پور ادامه داد : دولتمردان باید این فرصت را غنیمت شمرده و ارتباط خود را با مردم مستحکم و دائمی نمایند و با توجه به این که مردم نجیب ما با همه مسائل و مشکلات در هر مقطع و زمانی احساس کردند که بایستی از نظام انقلاب و رهبری تبعیت کنند به صحنه آمده و حمایت یکپارچه خود را نشان دادند بهتر بود در هفته دولت یک بسته معیشتی برای اقشار مختلف جامعه مخصوصا کارمندان و نیازمندان جامعه برنامه ریزی می کردند .

وی در رابطه با طرح شفافیت آرای نمایندگان توضیح داد : از این طرح حمایت کرده و در صحن مجلس به آن رای خواهم داد زیرا شفافیت آرای نمایندگان از هر گونه سوء استفاده و تخلف جلوگیری می کند .

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : با توجه به این که مردم ولی نعمت و صاحب انقلاب و نظام هستند بهتر است که صاحب انقلاب و نظام در جریان همه امور قرار بگیرند و جلوی همه کسانی که به دنبال سوء استفاده و تخلفند گرفته شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد

به گزارش «نماینده»، محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت : قانون « شفافیت قوای سه گانه » موظف می‌کند که همه اطلاعات و داده‌ها، به جز موارد مربوط به امنیت ملی و منافع اقتصادی، در دسترس عموم قرار گیرد.

وی افزود : تشکیل کارگروهی برای تشخیص اطلاعات قابل انتشار یک کارگروه به جای شورای عالی امنیت ملی تشکیل می‌شود تا در مورد انتشار یا عدم انتشار اطلاعات توسط دستگاه‌ها تصمیم‌گیری کند.

جوکار اظهارداشت : با توافق مجلس و شورای نگهبان، ابهامات مربوط به مصالح عالی نظام و ترکیب کارگروه رفع شد.

وی افزود : این قانون به مطالبات دیرینه مردم و جوانان برای شفافیت پاسخ می‌دهد و از سوی نمایندگان مجلس نیز با رای بالا به تصویب رسید.

جوکار ابراز داشت : با رفع ایرادات، انتظار می‌رود که شورای نگهبان نیز این قانون را تایید کند و زمینه اجرای آن فراهم شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : طبق این قانون، آراء نمایندگان، دارایی‌های مجلس، دولت و سایر نهادها و همچنین آراء شوراها و کمیسیون‌ها باید به طور شفاف در دسترس عموم قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند