Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گرگان - ايرنا- فرماندار بندرگز از بهره برداري 41 پروژه اقتصادي، عمراني و اشتغالزا هفته دولت با 244 ميليارد و 498 ميليون ريال اعتبار در اين شهرستان غربي استان گلستان خبرداد و گفت: در اين پيوند 41 شغل نيز ايجاد شده است.

به گزارش روز يکشنبه ايرنا آيين گشايش متمرکز اين طرح ها با حضور معاون سياسي، امنيتي واجتماعي استاندار گلستان، نماينده حوزه انتخابيه غرب استان در مجلس شوراي اسلامي، شماري از روحانيون، مسوولان و مردم اين شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسين احمدي در اين آيين اظهار داشت: از اين تعداد 29 طرح با اعتبار 192 ميليارد و 693 ميليون ريال عمراني و 12 طرح با اعتبار 51 ميليارد و 805 ميليون ريال توليدي، اقتصادي و خدماتي است.
وي اضافه کرد: فاز 2 طرح هادي روستاهاي جفاکنده و دشتي کلاته غربي با اعتبار 6 ميليارد و 500 ميليون ريال، بهسازي و روکش آسفالت محور قديم بندرگز - کردکوي و بندرگز - بندرترکمن با اعتبار 13 ميليارد ريال، فاز اول مجتمع گردشگري گلستان خزر با اعتبار 21 ميليارد ريال و طرح توسعه شرکت پژوهان گلستان با اعتبار 7 ميليارد ريال به اين مناسبت بهره برداري شد.
به گفته فرماندار بندرگز، اجراي طرح زهکشي اراضي ساحلي نوکنده از توابع بندرگز نيز با اعتبار 100 ميليارد ريال در اين هفنه آغاز خواهد شد.
وي، برگزاري نمايشگاه صنايع دستي و توليدات روستايي، ديدار مردمي، ديدار با نخبگان، بانوان و ورزشکاران، نشست با جوانان و امدادگران، نشست با خانواده شهدا، اعزام کاروان راهيان نور، مسابقات ورزشي و فرهنگي و همايش هاي فرهنگي و هنري را از جمله برنامه هاي هفته دولت سال 97 در شهرستان بندرگز بيان کرد.
شهرستان ساحلي بندرگز با افزون بر 50 هزار نفر جمعيت در غرب استان گلستان و در فاصله 42کيلومتري گرگان واقع است.
7333/1648
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی گفت: وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

وی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده ایم افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان