Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@19:31:46 GMT

257 کانون طلاب هلال احمر در کشور وجود دارد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۴۱۲۴

257 کانون طلاب هلال احمر در کشور وجود دارد

به گزارش ایرنا، حجت ‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اصفهان افزود: از میان کانون های طلاب 101 کانون متعلق به خواهران است که در زمینه های مختلف بشر دوستانه و خیرخواهانه فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمرداوطلب محور است ، گفت: خیران، داوطلبان ماهر ، دانش آموزان، دانشگاهیان و افرادی که در زمینه های مختلف تخصص دارند در شمار داوطبان همکار با هلال احمر محسوب می شوند و در این میان افراد متخصص مرجعیت دینی در کانون های طلاب در هنگام حوادث مرجع کمک به مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام معزی با اشاره به تشریح وظایف کانون طلاب جمعیت هلال احمر گفت: این کانون ها افراد را با اهداف جمعیت هلال احمر آشنا می کنند تا روحیه بشر دوستانه مردم تقویت شود.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به اقدامات طلاب در حوادث از جمله سیل و زلزله گفت: طلاب از نظر روحی و روانی در قالب تیم های سحر به کمک مردم حادثه دیده می پردازند.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمرهمچنین میزان کمک‌های مردمی به جمعیت هلال احمر برای حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه را 60 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: هلال احمر نیز 285 میلیارد تومان به زلزله زدگان این خطه کمک کرد و از بین کمک های مردمی اصفهان بعد از تهران بیشترین کمک را داشت.
حجت الاسلام معزی در پایان گفت: گردهمایی 6 روزه کانون های طلاب هلال احمر سراسر کشور به میزبانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان از روز سوم شهریور در 2 گروه برادران و خواهران آغاز شده است.
وی افزود: در این گردهمایی وظایف طلاب هلال احمر و کارکردهای آنها در زمان وقوع حادثه و یا خدمت رسانی به نیازمندان تشریح می شود.
8114/ 6022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت جمعیت هلال احمر استان دانش آموزان روحی و روانی سیل هلال احمر رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۴۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود

یک مرد ۴۰ ساله که برای عکاسی به ارتفاعات جنگل ابر شاهرود رفته بود، بر اثر سقوط از ارتفاع جان باخت. - اخبار استانها -

علی عامریان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: حوالی ساعت 18 و 40 دقیقه عصر روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت 1403، بنا بر گزارش واصله اطلاع یافتیم مردی حدوداً 40 ساله در منطقه موسوم به "قلعه‌چه" که در سمت چپ آن پرتگاهی وجود دارد دچار حادثه سقوط شده است.

وی با اشاره به وجود پرتگاه‌های عمیق در این منطقه افزود: فرد مذکور به پایین پرتگاهی حدوداً 100 متری سقوط کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهرود با تأیید کشته شدن این مرد 40 ساله افزود: تیم امدادونجات جمعیت هلال احمر شاهرود با احداث کارگاه نجات در منطقه و انجام طناب‌کشی‌های لازم در حال بالا کشیدن جسد از پرتگاه به سمت بالا هستند.

عامریان با اشاره به اینکه تیم دوم امدادونجات نیز برای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده است بیان داشت: باتوجه به اینکه مسیر حادثه صعب‌العبور بوده و منطقه نیز متأثر از هوای ناآرام جوی است، عملیات بالا کشیدن جسد فرد فوت شده به کندی پیش می‌رود.

انتهای پیام/363/

 

دیگر خبرها

  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین