Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری گفت: با بهره برداری از ۲۸ طرح گازرسانی هزار و ۳۸۴ خانوار روستایی به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد و شرایط برای بهره گیری هر چه بیشتر صنایع از نعمت گاز فراهم می‌شود.
بوشهری افزود: در هفته دولت ۱۸ روستا در منطقه الموت، ۴ روستا از توابع شهرستان تاکستان، دو روستای شهرستان آبیک، یک روستا از توابع شهرستان آوج، یک روستای منطقه بوئین زهرا و یک روستا در شهرستان البرز از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اعلام کرد: برای گازرسانی به روستا‌ها ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده و تعداد روستا‌های بهره‌مند از نعمت گاز طبیعی در استان قزوین به ۴۷۰ روستا رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین افزود: با گازرسانی به این ۲۷ روستا، ضریب نفوذ گاز از ۸۱ درصد به ۸۴ درصد رسیده و با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح پروژه‌ها، ضریب نفوذ گاز در روستا‌های تابعه شهرستان‌های تاکستان، بوئین زهرا، آبیک، البرز و آوج حداقل ۹۳ درصد است که این نشان از توسعه گازرسانی متوازن و عادلانه در کل استان دارد.
بوشهری درباره گازرسانی به واحد‌های عمده و صنعتی استان هم گفت: گازرسانی به محور صنعتی فارسیان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
به گفته وی؛ از ابتدای امسال تا کنون ۵۳ واحد عمده و صنعتی گازدار شده اند که در مجموع ۷۸ درصد صنایع استان از گاز طبیعی بهره‌مند ند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: طرح گازرسانی هفته دولت هفته دولت آوج بوئین زهرا البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان

احمد فعله گری گ اظهار کرد: با گازرسانی به هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی، ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شد و در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی در کردستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی برنامه ریزی شده است و تا پایان فروردین ماه تعداد سه واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین