Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر سیاسی و اجتماعی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: پنجمین اردوی گروه جهادی معین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در روستای "للر" برگزار شد.

سعید تواناراد دبیر سیاسی و اجتماعی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: پنجمین اردوی گروه جهادی معین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از تاریخ ۱۸ تا ۲۷ مرداد ماه سال جاری در مناطق محروم استان خوزستان در سه بخش عمرانی، فرهنگی و بهداشت و سلامت در روستای للر شهرستان اندیکا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در این اردوی جهادی حدود ۵۰ نفر از دانشجویان، از سراسر کشور حضور داشتند، افزود: در بخش عمرانی، بازسازی و مرمت مدرسه روستا با محوریت تعمیر سرویس بهداشتی، مرمت دیوار ها، رنگ آمیزی و سیم کشی برق مدرسه صورت گرفت و ۱۷۰ دانش آموز از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.

دبیر سیاسی و اجتماعی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: در بخش فرهنگی اردو در چهار رده سنی خردسالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برنامه‌هایی با محوریت انس با قرآن، امام شناسی، احکام و مبانی اعتقادی، آموزش کاردستی و کار‌های هنری، مهارت‌های زندگی، بهداشت فردی انجام گرفت که با استقبال زیادی مواجه شد.

تواناراد افزود: در بخش سلامت نیز ضمن بازدید خانه به خانه و بررسی وضع سلامت خانوار روستا، ارائه خدمات مشاوره درمانی و اعطای دارو‌های مورد نیاز به خانواده‌های بی بضاعت بررسی وضعیت شنوایی و بینایی و انجام غربالگری و امور ارتوپدی روستاییان نیز انجام شد.

وی اضافه کرد: از تیم سلامت گروهی به صورت مستقر در واحد خانه بهداشت روستا به روستاییان خدمات درمانی ارائه می‌دادند که در این مدت چند مورد گزیدگی و مواردی بیمار اورژانسی تحت درمان قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی گروه جهادی معین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صادقپور ظهر یکشنبه در مجمع جهادگران شورای جهادی شهرستان البرز که به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران برگزار شد عنوان کرد: هرجا از حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم

وی با اشاره به اینکه جهادگران شعار خدمت بی منت را در میدان عمل محقق ساخته‌اند و منتظر تشکر و قدردانی مسئولین نمی‌مانند گفت: گروه‌های جهادی بسیج با تلاش بی‌وقفه خود و اتکا به خداوند متعال، بی‌منت برای خدمت به مردم تلاش کرده و بن بست‌ها را می‌شکنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به اقدامات جهادی انجام شده در سطح استان گفت: گروه‌های جهادی منتظر تقدیر مسؤلین نمی‌مانند و با احصا مسائل و محرومیت‌ها آنها را مرتفع کرده و مشکلات مردم را حل خواهند کرد.

کد خبر 6084595

دیگر خبرها

  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود
  • زیان ۳۵ درصدی پوشاک قاچاق به تولیدکنندگان در بازار شب عید
  • روانخواه 52 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد
  • برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی در کاشمر
  • اردوی جهادی دانشگاه فرهنگیان نیر در روستاهای سرعین