Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@06:43:14 GMT

بزرگراه شهید یاسینی ساماندهی می شود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۴۴۷۸

بزرگراه شهید یاسینی ساماندهی می شود

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده، شهردارمنطقه با بیان اینکه اتوبان شهید یاسینی یکی از اتوبانهای ورودی شرق تهران است که در محدوده شهرداری ناحیه 4 این منطقه واقع شده است گفت: طرح ساماندهی بزرگراه شهید یاسینی در زمینه های خدمات شهری، ساماندهی، زیباسازی، فضای سبزو مسیل ها و قنوات در حال اجراست تا با توجه به تردد شهروندان و مسافران در این محدوده، فضای ورودی منطقه بهبود بخشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه خدمات شهری در اتوبان شهید یاسینی گفت: لایروبی و آبگردانی اتوبان شهید یاسینی، شستشوی جداول و گاردریل ها،نظافت زمین های بایر و انهار روباز و المان های ترافیکی وشستشوی المان های شهری در این محور در حال انجام است.

به گفته وی با صدور اخطار و ابلاغ توسط ماموران یگان حفاظت با متخلفان سد معبر برخورد و عوامل معبربان در محدوده این اتوبان جهت جمع آوری و جلوگیری از سد معبر مستقر هستند.

شهردار منطقه همچنین از صدور اخطاریه برای تعطیلی اصناف مزاحم خبر داد و افزود: با صدور اخطاریه ، چندین واحد صنفی پلمپ شد.

وی زنده گیری سگ های ولگرددر اتوبان شهید یاسینی و رنگ آمیزی کیوسک های مطبوعاتی در حوزه ساماندهی ، رنگ آمیزی پایه پرچم و المان های واقع در اتوبان شهید یاسینی، پاکسازی و امحای پوستر در زمینه زیباسازی را از جمله اقدامات انجام شده برشمرد و افزود: چندین فرش گل و انواع شب بو در اتوبان شهید یاسینی کاشته و واکاری شد.

رحمان زاده ، ورودی شهرها را از جمله مهم ترین فضاهای با هویت شهری عنوان کرد و افزود : امروزه با توجه به گسترش شهر و شهر نشینی، ورودی اکثر شهرهای جدید بدون طراحی ویژه و مشخصی پیش بینی شده است و از سوی دیگر ورودی قدیم شهرها نیز به مرور زمان تخریب شده اند؛ لذا توجه به مولفه های کیفی که از ورودی شهرها انتظار می رود ، شهرداری منطقه 13 را بر آن داشت ، فضای این بخش از محدوده را با اقداماتی ویژه بهبود ببخشد.

انتهای پیام/

20 / 20 مرتضی رحمان زاده شهردارمنطقه13 اتوبان شهید یاسینی طرح ساماندهی بزرگراه شهید یاسینی زنده گیری سگ های ولگرد رنگ آمیزی کیوسک های مطبوعاتی رنگ آمیزی پایه پرچم پاکسازی و امحای پوستر در زمینه زیباسازی هویت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: زنده گیری سگ های ولگرد هویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر کحالی، در خصوص اجرای این عملیات در بزرگراه شهید باقری، افزود: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در محدوده ناحیه یک تا بزرگراه رسالت به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع و ۹۳۲ تن آسفالت در حال اجرا می‌باشد.

به گفته وی، نظارت مستمر بر کیفیت آسفالت معابر، جلوگیری از فرسودگی و تخریب معابر ترددی وسایل نقلیه و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان از جمله موارد مهم در دستور کار عوامل ناحیه بوده و هم زمان با اجرای این پروژه نیز در سطح محلات ناحیه بنا به درخواست شهروندان و کارشناسی‌های صورت گرفته لکه‌گیری معابر فرعی، بازسازی و آسفالت‌ریزی نیز انجام شده است.

عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه در بزرگراه شهید باقری از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد در حال انجام است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در طی دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 6086948

دیگر خبرها

  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری