Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در دو راهی حضور در تراکتورسازی و سپاهان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، احسان حاج‌صفی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال المپیاکوس یونان که دیگر مدنظر این باشگاه نیست احتمالا به فوتبال ایران برمی‌گردد.

در همین راستا شنیده می‌شود باشگاه تراکتورسازی تبریز پیشنهاد اقوا کننده‌ای به این بازیکن ارائه داده تا او را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه تراکتورسازی در وینگرهای چپ و راست تیم خود مشکل دارد بعید نیست که با پیشنهاد خوب مالی که به این بازیکن می‌دهند، او را راضی به حضور در تبریز کنند.

البته این در شرایطی است که روز گذشته در خبرهایی اعلام شد حاج‌صفی در آستانه انتقال قرضی از المپیاکوس به سپاهان بوده و قرار است به تیم سابق خود برگردد و باشگاه سپاهان هم تمایل خود را به این قضیه نشان داده است.

با توجه به این موضوع باید دید در نهایت چه اتفاقی برای حاج‌صفی رخ خواهد داد و او کدام تیم را ترجیح می‌دهد. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر سپاهان تراکتورسازی تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)

به گزارش ورزش سه، امید نورافکن و میلاد زکی‌پور دو بازیکن چپ‌پای سپاهان در تمرین امروز حضور داشتند و با انگیزه آماده دیدار با استقلال خوزستان شدند.

تیم سپاهان با حضور فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان سمت راست قدرتمندی دارد و با زوج‌سازی که در سمت راست تشکیل داده بار هجومی این تیم روی دوش جناح راست تیم است و با توجه به خصوصیت دفاعی بازیکنان سمت چپ این تیم بالانس خوبی در هفته‌های اخیر در این تیم ایجاد شده است.

در نیم فصل نخست با حضور همزمان زکی‌پور و رامین رضاییان خط حمله سپاهان خطرناک‌تر بود و گل‌های زیادی به ثمر رساندند اما در مقابل هم به سادگی گل‌دریافت می‌کردند و همین موضوع اقتدار آنها برای صدرنشینی را تحت تاثیر قرار داد و هرگز به صدر جدول نرسیدند.

در دیدارهای اخیر میلاد زکی‌پور اکثرا روی کارهای دفاعی تمرکز می‌کند و در دقایقی از مسابقه با حضور ناگهانی برتری عددی را برای سپاهانی ها ایجاد می‌کند و البته در همان لحظه امید نورافکن که سابقه بازی در پست دفاع چپ را هم دارد جای خالی او را پوشش می‌دهد و همچنان سپاهان اسیر ضدحمله نمی‌شود.

پس از جدایی محمد قربانی، بازگشت نورافکن به ترکیب سپاهان در نیم فصل دوم اتفاق مثبتی در ترکیب سپاهان بود و این بازیکن در هفته‌های گذشته با بازگشت به فرم ایده‌آلی که در گذشته داشت حضور یک بازیکن جنگنده، شوت‌زن و دونده این تیم را در سطح بالاتری قرار داده است.

امید نورافکن و میلاد زکی‌پور در جریان تمرین امروز سپاهان عکس یادگاری جالبی گرفتند و با چهره‌ای شاداب آماده دیدار با استقلال خوزستان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!