Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان ورزشی ایران در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ این دوره از رقابت‌ها با ۳۷۸ ورزشکار از ۲۹ فدراسیون و در ۴۲ رشته شرکت کرده است و مراسم افتتاحیه این بازی‌ها (شنبه) ۲۷ مردادماه برگزار و مسابقات به طور رسمی از روز یکشنبه ۲۸ مردادماه آغاز شد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد سلیمی رئیس تاتامی داوران کاراته بازی‌های آسیایی

با استقبال مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک افتخارآفرینان تکواندو کشورمان در بازی‌های آسیایی جاکارتا وارد کشور شدند.

زلزله برای سومین بار اندونزی را لرزاند ساعاتی پیش برای سومین مرتبه در ۴۸ ساعت گذشته زلزله‌ای به قدرت ۵/۷ ریشتر شهر لومبوک اندونزی را لرزاند. گفتنی است این ۳ زلزله ۸۹ کشته به جای گذشته و جان هزاران ورزشکار بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و جمعیت بیش از ۵ میلیون نفری شهر لومبوک را به خطر انداخته است. گفتنی است لومبوک جزیره توریستی در شمال شرق اندونزی است و نوار زمین لرزه این منطقه می‌تواند جاکارتا را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

 

بیشتر بخوانید:  اهتزاز پرچم ایران در دهکده بازی‌های آسیایی علی نژاد نایب رئیس فدراسیون ووشوی آسیا باقی ماند هشدار وقوع سونامی در اندونزی با ورود بهداد سلیمی اخراج ۴ بسکتبالیست ژاپنی از تیم ملی / شمشیر بازی در تاریکی بازیکن خاطی پرسپولیس از اردوی تیم امید اخراج شد/شوک به تیم ملی ژیمناستیک حضور یک گربه در جایگاه خبرنگاران!/ حذف عجیب زهرا نعمتی به دلیل «ناهار»! لحظه به لحظه با حواشی بازی‌های آسیایی جاکارتا/ روز ششم خواستگاری پس از شمشیرزَنی/فوتبالی‌ها در فرودگاه اندونزی گیر کردند

در حال تکمیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ بازی های آسیایی جاکارتا 2018 اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟

دیدار تیم‌های فوتبال ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران روز ۱۱ اردیبهشت امسال به میزبانی شهر ارومیه برگزار شد و تیم میزبان توانست با برد یک بر صفر مقابل تیم تهرانی، کمی به وضعیت خود در جدول سر و سامان داده و از منطقه خطر جدول لیگ دسته ۲ فاصله بگیرد.

در این دیدار حسین پرورش تک گل بازی را برای تیم ۹۰ ارومیه زد تا این تیم با سه امتیازی که کسب کرد به ۳۰ امتیازی برسد و از منطقه خطر چهار امتیاز فاصله داشته باشد؛ چهار امتیازی که می‌تواند در ۲ هفته پایانی رقابت ها، این تیم را از سقوط به دسته پایین‌تر نجات دهد.

اما این دیدار، یک حاشیه داشت که در دقیقه ۱۱ رقم خورد و آن، درگیری صورت گرفته بر سر سیلی‌ای بود که مدیر تیم ۹۰ ارومیه به مربی تیم اسپاد تهران زد.

در این فیلم دیده می‌شود که مدیر تیم ۹۰ ارومیه پس از حواشی ایجاد شده در کنار زمین، به صورت مربی تیم اسپاد سیلی می‌زند که با واکنش اعضای کادر فنی مواجه می‌شود.

در پی انعکاس این خبر در رسانه‌های مختلف، مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه با انتشار ویدئویی به این موارد واکنش نشان داده و توضیحاتی ارائه کرده است.

یحیی بهاری در این باره گفت: هرگونه بی اخلاقی در فوتبال را رد کرده و با آن می‌کنیم، اگر کسی هم مرتکب بی اخلاقی شده، قطعا توسط ارکان فدراسیون فوتبال مورد مواخذه قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: مربی تیم اسپاد به لحاظ اخراج از مسابقه توسط داور، حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود.

وی اظهار کرد: این امر موجب ایجاد تنش و حاشیه در مسابقه شده بود و عوامل حاشیه زمین بیشترین سعه صدر را نشان دادند تا بازی وارد حاشیه نشود.

مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه ادامه داد: تیم نود ارومیه نیاز به سه امتیاز این بازی داشت و به صورت جوانمردانه داخل زمین سه امتیاز را گرفته است.

بهاری گفت: جلو حق گردن ما از مو باریک‌تر بوده و مقابل ظلم بی پروا خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • تصاویر لحظه فوران دود و خاکستر از کوه آتشفشان اندونزی | ویدئو
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • ریاض و جاکارتا از اتحادیه اروپا می‌خواهند دارایی‌های روسیه را مصادره نکند