Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی میلان از رویکرد بازیکنانش در بازی خارج از خانه مقابل ناپولی انتقاد کرد اما خودش مسئولیت شکست در این مسابقه را برعهده گرفت. ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو سرمربی میلان شب گذشته (شنبه) در حالی فصل را با شکست در خانه ناپولی آغاز کرد که تیمش تا دقیقه 53 با دو گل از میزبان پیش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گتوسو که بازی هفته اول تیمش در فصل جدید سری A مقابل جنوا به زمان دیگری موکول شده است، پس از قبول شکست مقابل تیم استاد سابقش کارلو آنچلوتی، به شبکه‌های دازن و اسکای اسپورت ایتالیا گفت: در این بازی چیزی که بیشتر از همه بابتش حسرت می‌خورم، این است که بعد از دریافت گل اول از ناپولی، ناگهان از بازی محو شدیم. بعد از آن گل بازیکنان ما هر کدام راه خودشان را در پیش گرفتند و مسیر را گم کردند. ما باید یاد بگیریم که چگونه این جنبه از بازی‌مان را ارتقا دهیم و من از واکنش منفعلانه‌ای که تیمم نسبت به گل‌های خورده نشان داد، ناراحتم.

سرمربی روسونری افزود: من مسئولیت این شکست را کاملاً برعهده می‌گیرم چون اگر تیم دچار وحشت شده، سرمربی مقصر است. ما به محض ارتکاب اولین اشتباه، از تکاپو افتادیم و این همان اتفاقی بود که فصل گذشته هم بارها برای ما رخ داد.

در صحنه اولین گل ناپولی که این تیم را به بازی برگرداند، لوکاس بیلیا با لو دادن توپ مقصر بود هرچند گتوسو تلاش داشت که از او رفع اتهام کند.

گتوسو ادامه داد: آن اشتباه را متئو موساکیو مرتکب شد و نباید توپ را آنطور پاس می‌داد. با این حال من دوست ندارم درباره اشتباهات فردی بازیکنانم صحبت کنم. ما 55 دقیقه بر بازی سوار بودیم اما به محض رخ دادن اولین اتفاقی که تمرکزمان را گرفت، تیم از هم پاشید و به ناپولی اجازه دادیم که به بازی برگردد. بعد از گل آنها میلان دیگر تیمی متحد نبود. چیزی که خیلی مرا آزار می‌دهد این است که در جایی مانند سن پائولو اینقدر خوب بازی کردیم اما باید دست خالی برگردیم. حالا باید به فکر جبران باشیم.

گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی جدید میلان اولین بازی رسمی‌اش را در ترکیب اصلی این تیم انجام داد اما در خانه تیم سابقش تأثیر بسزایی بر روند بازی نداشت.

ایگواین تأکید کرد: تا دقیقه 55 ایگواین نقش پررنگی در بازی داشت و به نوعی در گل دوم‌مان م نقش داشت. بعد از آن او هم مانند دیگر بازیکنان تیم از نظر جسمانی افت کرد اما من مطمئنم که او در این فصل می‌تواند کمک‌های فراوانی به ما بکند.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد

رئیس باشگاه ناپولی دو گزینه جدید را برای هدایت این تیم در فصل آینده زیر نظر گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه رپوبلیکا و شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کردند که باشگاه ناپولی برای استخدام آنتونیو کونته به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم دچار تردید شده و اکنون استفانو پیولی و حتی دومنیکو تدسکو را به عنوان گزینه‌های جدیدش مد نظر گرفته است.

ناپولی از پایان فصل گذشته که لوچانو اسپالتی سرمربی وقت تیم به خاطر اختلافات شخصی با رئیس پرحاشیه‌ باشگاه، اورلیو دلورنتیس استعفا کرد، دیگر رنگ آرامش و ثبات را ندید و با وجود استخدام سه مربی - ابتدا رودی گارسیا، سپس والتر ماتزاری و پس از آن تدسکو - همچنان خارج از محدوده سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده پرسه می‌زند. در هفته‌های اخیر خبرهایی مبنی بر احتمال روی کار آمدن آنتونیو کونته به عنوان گزینه اصلی هدایت ناپولی مطرح شد و چندین منبع مختلف از توافق دو طرف خبر دادند که البته با توجه به خصوصیات اخلاقی کونته و دلورنتیس کنار آمدن این دو با یکدیگر خیلی دور از ذهن به نظر می‌رسید. گویا دلورنتیس هم اکنون به این باور رسیده است که شاید کار کردن با کونته سخت باشد و به همین دلیل به گزینه‌هایی جدید فکر می‌کند.

توافق نهایی کونته با ناپولی

سابقه کاری کونته نشان می‌دهد که مهمترین شرط او برای قبول هدایت یک تیم میزان مشخصی از سرمایه‌گذاری برای تقویت تیم و خرید یکسری بازیکنان خاص است. انعطاف پذیری کم او نیز مزید بر علت می‌شود تا بسیاری از تیم‌ها مخصوصاً آنهایی که رؤسای‌شان حرف اول و آخر را می‌زنند، تمایلی به استخدام این مربی ایتالیایی نداشته باشند. برعکس او استفانو پیولی سرمربی فعلی میلان که گفته می‌شود در پایان فصل برکنار خواهد شد، با معیارهای دلورنتیس همخوانی بیشتری دارد. او هنوز یک سال دیگر با روسونری قرارداد دارد و اگر به هر دلیلی استخدام او عملی نشود، دلورنتیس با تدسکو برای قطعی کردن قرارداد فعلی‌اش وارد مذاکره خواهد شد.

در این میان اسکای اسپورت مدعی شده که جان پیرو گاسپرینی سرمربی آتالانتا و وینچنزو ایتالیانو نیز در فهرست گزینه‌های ناپولی قرار دارند اما جدا شدن آنها از تیم‌های فعلی‌شان به خصوص گاسپرینی بسیار سخت به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم