Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@13:47:47 GMT

استحکام ۲۱۰ سازه ماکارونی مورد سنجش داوران قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۶۱۴۲

استحکام ۲۱۰ سازه ماکارونی مورد سنجش داوران قرار گرفت

رضا مفیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات سازه های ماکارونی که به همت دانشگاه صنعتی استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت:‌ ۷۶ تیم در این مسابقه شرکت کردند که بیشترین تعداد تیم شرکت کننده و بیشترین سازه در جشنواره های ملی است.

وی ادامه داد:‌ دانشجویان و دانش آموزان سراسر کشور در دو گرایش رادمانی و سازه فشاری به مدت سه روز در این مسابقات برای انتخاب مقاوم ترین سازه ماکارونی با هم رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر برگزاری مسابقات سازه های ماکارونی در اصفهان اظهار کرد:‌ ۲۰۰ شرکت کننده با ۲۱۰ سازه در این مسابقات شرکت کردند که توسط مجموعه (پات) داوری شدند و سازه ای که بیشترین وزن بار را تحمل کند مقام آور این مسابقات خواهد بود.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات با کیفیت ترین و بیشترین سازه ها را داشته ایم و امیدوارم در دوره سوم تعداد شرکت کنندگان بیشتر و کیفیت سازه ها افزایش پیدا کند.

مفیدی با اشاره به اینکه مقاوم ترین سازه تحمل یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم را داشته است، گفت: در بخش راندمانی آزاد تیم های East bridge، خوارزمی قشم و Non stop به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم و در بخش سازه فشاری تیم های Apex، دانشکاه اشرفی و سمپاد به عنوان مقام های اول تا سوم معرفی شدند.

وی اضافه کرد: نحوه داوری آثار به گونه ای بوده است که تیم های دانشجویی و دانش آموزی به صورت مجزا داوری شده اند که در این بخش تیم های شهریاری،Golden bridge ۳  و شهاب دانش مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

کد خبر 4384796

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی اصفهان سازه ماکارونی مسابقه مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد عید سعید قربان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، تیم ملی اسکواش آقایان برای شرکت در مسابقات قهرمانی تیمی آسیا در دالیان چین تا ۲۰ اردیبهشت در مشهد تمرینات خود را ادامه خواهد داد.

نوید ملک ثابت، محمد رضا ضیاء کاشانی (یزد)، پویا شفیعی فرد (آذربایجان شرقی)، سپهر اعتماد پور (مرکزی)، سمیع الله قاصد آبادی (تهران)، مجتبی کفیلی ویجویه (کیش)، ۶ ملی پوشی هستند که زیر نظر مجید روحانی مربی تیم ملی تا ۲۰ اردیبهشت در اردو به تمرین می‌پردازند.

بعد از این اردو بازیکنان تیم ملی در اردوی پیوسته به اعزام در تهران شرکت خواهند کرد

مسابقات اسکواش تیمی قهرمانی آسیا قرار است از بیست و سوم خرداد ماه در شهر دالیان چین برگزار شود.

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد
  • هوای خراسان‌شمالی ۱۰ درجه خُنک‌تر می‌شود
  • سپ دوباره پیشتاز شد
  • رکورد باورنکردنی پی‌اس‌جی: دروازه طلسم شده بود
  • مهم ترین تفاوت های پیچ خشکه و معمولی
  • عصبانیت داوران از بارسا: دیگر با شما جلسه نداریم!‏
  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی دارای مجوز به شهرک صنعتی خیرآباد
  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • دور سوم مسابقات فضایی در قرن بیست و یکم آغاز می‌شود