Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شدت زلزله ۵.۹ ریشتری بامداد امروز در تازه آباد به حدی بود که در شهرهای اطراف هم احساس شد؛ این زلزله تلفات انسانی هم داشت و سه تن از هم‌استانی‌ها در کرمانشاه جان باخته و ۲۴۱ نفر مصدوم شدند.

این زلزله در شهر کرمانشاه هم احساس شد و بنا بر اعلام فرماندار کرمانشاه این زمین لرزه هیچ خسارت جانی و مالی در این شهر در پی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ آسیبی به تاسیسات پالایشگاه نفت این شهر وارد نشده است

مدیرعامل شرکت پالایش نفت کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه زلزله ۵.۹ ریشتری امروز هیچ آسیبی به تاسیسات پالایشگاه نفت این شهر وارد نکرده است، اظهار داشت: هیچ مشکلی برای تامین بنزین و دیگر سوخت‌های مورد نیاز مردم استان نداریم و تولیدات پالایشگاه ادامه دارد.

وی افزود: به محض وقوع زلزله ، تمام تیم های امدادی و عملیاتی شرکت پالایش نفت کرمانشاه به حالت آماده باش درآمدند و کلیه سیستم‌ها و تاسیسات پالایشگاه را چک کردند.

تخریب واحدهای تازه‌ساز

شهاب نادری نماینده مردم اورامانات مجلس شورای اسلامی هم در گفتگوی رادیویی اظهار داشت: خسارات برآورده شده بر طبق گزارش ارائه شده از سوی فرمانداران تاکنون خسارات کلی بوده است.

وی افزود: علی رغم اینکه چندین بار به مسئولین اعلام می‌کنیم که فکری به حال راه ها و جاده های منطقه اورامانات داشته باشند اما تاکنون اقدامی نشده و جاده ها آسیب فراوانی دیده اند.

نادری تصریح کرد: واحدهایی که جدیدا ساخته شده اند خسارت جدی دیده اند علی رغم اینکه کارشناسان گفتند خسارتی نداشته اما تکذیب می کنیم، در حال حاضر مردم جرئت نمی کنند در این واحدها اقامت داشته باشند.

اطلاعیه آبفای استان کرمانشاه بعد از وقوع زمین لرزه در خصوص کدورت آب در برخی شهرستان ها

در این اطلاعیه آمده است: ️در پی وقوع زلزله ۵.۹  ریشتری امروز کدورت آب در شهرستانهای ثلاث باباجانی، جوانرود، سرپل ذهاب و کرندغرب بالا رفته است.

 کمیته ستاد بحران جهت بررسی و پیگیری جهت حل مشکل در محل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه تشکیل شده است.

 

کد خبر 4384756

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر زلزله کرمانشاه مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد عید سعید قربان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر، قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: پرونده مباشرت و حمل ۲۴ هزار لیتر گازوئیل به ارزش پنج میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال برای تبعه عراقی به عنوان راننده تریلر حامل کالای قاچاق در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه با توجه به مستندات، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته شاهی: با گزارش پلیس آگاهی قصرشیرین پیرامون کشف سوخت قاچاق از یک دستگاه تریلر، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6093172

دیگر خبرها

  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • سختی کار نفتی‌ها
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه