Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای نخستین بار و به دنبال بهره گیری از تجهیزات پیشرفته در تخلیه و بارگیری مواد نفتی و با هدف ارتقای کیفیت خدمات بندری به صاحبان کالا و تسریع در عملیات بارگیری، یک فروند کشتی خارجی به صورت همزمان از دو سایت نفتی مجتمع بندری امام خمینی(ره) بارگیری کرد.ایرج مدیری؛ معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان درباره  بارگیری یک فروند کشتی نفتی از طریق دو سایت در پایانه نفتی بندر امام خمینی(ره)، گفت: این عملیات باعث افزایش دو برابری نرخ سرعت بارگیری و به تبع آن افزایش سرعت عملیات، کاهش قابل توجه مدت زمان خدمات دهی، کاهش مدت زمان اشغال اسکله، کاهش ترافیک کشتی های ورودی، افزایش رضایت مندی مشتریان و افزایش توان در جذب ترافیک کالا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی، وی افزود: این عملیات با تلاش نیروی های متخصص در کریدور مشترک اسکله های نفتی مجتمع بزرگ بندری امام خمینی(ره)، تحت مدیریت شرکت های بخش خصوصی از طریق اتصال دو بازوی بارگیری از دوسایت نفتی صورت پذیرفت.مدیری با اشاره به ظرفیت های بالای این مجتمع بندری در بخش فعالیت های ترانزیتی به ویژه  پایانه های نفتی  و همجواری  با کشور عراق  و استقبال روز افزون  بخش خصوصی  برای مشارکت  در طرح های زیرساختی، گفت: علاوه بر بخش کالاهای فله خشک، در بخش مواد نفتی نیز بتوانیم رتبه نخست مرز ترانزیتی را به خود اختصاص دهیم. 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت نجات ملی یمن : ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد بندر المخا شدند

معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن از نفوذ احتمالی عناصر جاسوسی موساد به بندر المخا واقع در جوب‌غربی این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، «حسین العزی» معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعا) گفت: «ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد بندر المخا (جنوب غربی یمن) شدند».

به گزارش المیادین، معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تأکید کرد: «ما انجام چنین کار کثیفی را تحمل نمی کنیم.»

پیشتر «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن از دستگیری یک جاسوس موساد در یمن خبر داد و گفت به زودی مستندات و اعترافات این جاسوس رژیم صهیونیستی منتشر خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چرا سعودی‌ها بازیگردان بازار نفت جهان هستند؟/ سه «بزرگترین» نفتیِ دنیا در عربستان
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • دولت نجات ملی یمن : ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد بندر المخا شدند
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • رشد ۱۰ برابری صادرات راه‌آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان
  • اهدای بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی
  • تهیه کولر برای مدارس شهر بندر امام خمینی (ره)