Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان کریمپور صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در اندیمشک، اظهار کرد: رضایتمندی مردم از مهمترین وظایف بسیج و امیدوار کردن مردم نسبت به نظام و آرمان‌های انقلاب است.

وی با بیان اینکه بسیج یک نهاد برخاسته از دل مردم و نماد خدمت است، افزود: بسیج یک نهاد انسان محور و نه تجهیزات محور است که این یکی از دلایل موفقیت بسیج بوده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک عنوان کرد: یکی از طرح‌های مهم بسیج طرح شهید دکتر رهنمون است که با همکاری شبکه بهداشت و درمان و با استفاده از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی اقدام می‌گیرد.

وی بیان کرد: در قالب همین طرح امروز خدمات ارزنده‌ای به مرکزیت جااردو و پشتیبانی از روستاهای همجوار ارائه و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

کریمپور گفت: در تیم پزشکی حاضر در این طرح پزشک عمومی و زنان، متخصص قلب، متخصص داخلی، کادر آزمایشگاه، تیم پرستاری و مشاوره استفاده و به مردم خدمات ارائه دادند.

وی افزود: در این طرح ویزیت و داروها به صورت رایگان بود که با استقبال خوب مردم منطقه مواجه شد که لزوم استمرار این طرح را در این مناطق می‌طلبد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک عنوان کرد: در ادامه این طرح بازدید از خانواده شهدا و سرکشی از خانواده ایتام و کم بضاعت نیز صورت گرفت.

وی افزود: در ادامه نیز نیز طرح مسجد محور با هماهنگی امام جماعت مسجد روستای جااردو و هماهنگی برای برنامه‌های فرهنگی و استفاده از طرفیت بسیج در اعتلای فرهنگی روستا انجام شد.

کریمپور بیان کرد: استفاده از بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی و مباحث مرمت دیوار نویسی و تعمیرات وسایل برقی مدارس منطقه نیز در قالب طرح هجرت ۳ خواهد بود.

وی افزود: همچنین راه‌اندازی ایستگاه صلواتی به مناسبت دهه ولایت، تور ایست و بازرسی در راستای تامین امنیت پایدار در منطقه نیز صورت گرفت.

انتهای پیام/
اخبار برگزیده

> آتش هورالعظیم در 2 ماه گذشته 3 بار خاموش شد/ آخرین اقدامات برای ملزم کردن عراق به تأمین حقابه تالاب
> ایجاد امیدواری بین مردم از وظایف بسیج است/ استمرار اردوهای جهادی در روستاها و مناطق محروم اندیمشک
> چرا جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر اهواز لغو شد؟
> ۷ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در محور باغملک - اهواز
> لغو بازی کارون اروند و سیاه‌جامگان/ بلیط هواپیما گران است!

پربازدیدترین اخبار

>چرا جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر اهواز لغو شد؟
>یک سوپرمارکت در اهواز آتش گرفت/ اطفا حریق در ۳ ساعت
>گوشت گرم گوسفندی، مرغ و شکر با نرخ دولتی توزیع می‌شود
>لغو جلسه انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای شهر خرمشهر/رئیس شورا به دلایل نامعلوم جلسه را ترک کرد
>شفافیت آرای نمایندگان احترام به افکار عمومی است/گام اول مبارزه با فساد شفافیت است

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان

 سردار نعمت‌اله باقری در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی این شهرستان، اظهار کرد: سال گذشته ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق محروم استان توسط جهادگران و پزشکان بسیجی ویزیت شدند.
وی خاطرنشان کرد: امروز نیز بیش از ۲۰ تیم تخصصی و ۲۰ تیم پزشک عمومی و در مجموع بیش از ۲۷۰ نفر کادر پزشکی و مجموعه‌های هماهنگ‌کننده در خدمت مردم مناطق محروم دلفان هستند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه بیمارستان صحرایی امروز نمونه یک زنجیره درمانی است، افزود: ویزیت و معاینه مردم از خانه‌های بهداشت محله آغاز و تا درمان در بیمارستان‌های استان ادامه خواهد داشت.
باقری بیان داشت: امروز نخستین بیمارستان صحرایی و اردوی جهادی در سال جدید برپا شده و قطعا تا پایان سال این خدمت بی‌منت در دیگر مناطق محروم استان ادامه می‌یابد.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی و تحقق شعار سال در حاشیه بیمارستان صحرایی، تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در راستای توانمندسازی و کمک به اشغال و تولید مردم دلفان نیز برپا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • بسیج سازندگی پارسال ۴ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کرد
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • حرکت‌های جهادی کارخانه انسان‌سازی است
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر