Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@19:04:59 GMT

بیات امور سپیدرود را به کریمی واگذار کرد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۷۱۹۷

بیات امور سپیدرود را به کریمی واگذار کرد

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت به طور رسمی از سمت خود کنار رفت.

به گزارش مشرق، در ادامه تغییر و تحولات باشگاه سپیدرود رشت، شب گذشته جلسه‌ای بین علی کریمی سرمربی و نماینده مالک این باشگاه و کیومرث بیات مدیر عامل باشگاه سپیدرود برگزار شد که در پایان این جلسه کیومرث بیات به طور رسمی مدیریت سرخ‌پوشان رشتی را به مالکان جدید واگذار و نامه استعفای خود را تقدیم آنها کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا،‌ گروه جدید مالکیت سپیدرود،‌ مدیرعامل جدید این باشگاه را انتخاب و نامه او را برای تأیید به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ارسال کرده‌اند.

کیومرث بیات با اعلام این خبر گفت: من در زمان مالکیت محمد نوین به باشگاه سپیدرود آمدم و عملاً بعد از رفتن او دیگر سمتی در این باشگاه ندارم. شب گذشته هم در جلسه‌ای که با مالکان جدید باشگاه داشتم به طور رسمی امور باشگاه را به کریمی واگذار کردم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: فرزندت کجاست حمایت از کالای ایرانی برجام بازی های آسیایی سپیدرود رشت علی کریمی کیومرث بیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، محمد شروین اسبقیان در حاشیه نشست در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان کرد:  پرسپولیس و استقلال واگذار شدند و تکلیف هیئت مدیره را شرکت‌ها مشخص می‌کنند. وزارت ورزش نیز بر روند اداره باشگاه‌ها نظارت و آنها را حمایت می‌کند.

او در مورد تعیین مدیرعامل دو باشگاه سرخابی گفت: زمانی که هیئت مدیره دو باشگاه تعیین شد، مدیرعامل‌ها را مشخص می‌کنند و وزارت ورزش دیگر نقشی ندارد. وزارت ورزش به لحاظ صلاحیت فردی نظارت می‌کند و انتخاب مدیرعامل‌ها در اختیار باشگاه‌ها است.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که گفته شده است بعد از پایان فصل، مالکان اصلی تغییرات عمده‌ای در بحث هیئت مدیره ندارند، آیا چنین چیزی را تایید می‌کنید؟ عنوان کرد: این را باید از صاحبان جدید بپرسید و اگر صحبتی شده من در جریان نیستم.

دیگر خبرها

  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال