Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-08@17:47:25 GMT

بازداشت احمد سیاه، حسین دوقلو و مجید دختر

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۷۴۳۸

بازداشت احمد سیاه، حسین دوقلو و مجید دختر

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ اردشیر نادری رییس کلانتری ۱۶۱ ابوذر در توضیح این خبر بیان داشت: از مدتی پیش سرقت های سریالی دوچرخه در جنوب غرب تهران افزایش یافته بود و ماموران عملیات این کلانتری در جست و جوی سرنخی از متهمان برای دستگیری آنها بودند.

وی افزود: در راستای رسیدگی به این پرونده دوربین های مداربسته یکی از محل های سرقتی توسط ماموران مورد بررسی قرار گرفت که یکی از متهمین سابقه دار با نام مستعار حسین دوقلو مورد شناسایی قرار گرفت که اتفاقا برادر این متهم سابقه دار نیز به اتهام سرقت در زندان به سر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: با کارهای عملیاتی ویژه مخفیگاه متهمین که خانه مجردی حسین دوقلو بود شناسایی شد و ماموران وارد محل شدند و متهمان را در اقدامی سریع دستگیر کردند و به کلانتری دلالت دادند و در محل نیز بیش از ۳۰ دستگاه دوچرخه سرقتی نیز کشف شد.

وی ادامه داد: در ادامه «حسین دوقلو» مورد بازجویی قرار گرفت که بیان داشت به همراهی دو متهم دیگر پرونده معروف به «احمد سیاه» و «مجید دختر» (تنها متهم دختر پرونده) بیش از ۱۰۰ فقره سرقت دوچرخه از منازل مسکونی شهروندان مرتکب شده اند.

وی افزود: متهمان شیوه و شگرد خود را نیز به این صورت بیان کردند که با مراجعه به مجتمع های مسکونی در ابتدای امر مجید دختر را برای جلب اعتماد جلو می انداختند تا او با بهانه اینکه همسایه واحد پایینی است و کلید خود را جا گذاشته در را برای متهمین باز کرده و در ادامه حسین دوقلو به همراه احمد سیاه وارد مجتمع می شدند و دوچرخه ها را سرقت می کردند.

وی در ادامه گفت: حسین دوقلو انگیزه سرقت ها را اینگونه توضیح داد که برای تهیه پول مواد مصرفی خود مجبور به سرقت بوده اند و هر دوچرخه را ۱۵۰ هزارتومان به میثم می فروختند که تنها ۱۳۰ هزار تومان آن را برای خرید یک گرم شیشه هزینه می کردند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سرقت های سریالی دوچرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد

سرهنگ رضا صادقی پور، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو خبر درگیری در آدرس خیابان سهروردی شمالی ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد بلافاصله به محل مراجعه کرده و ۵ نفر آقا با صورت پوشانده، عینک، ماسک و دستکش در محل مشاهده شدند که قصد سرقت از یک کلینیک ترک اعتیاد را داشتند.

سر کلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: سارقان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله در مسیر‌های مختلف از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تعقیب و گریز ادامه داد: ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار پس از طی مسافتی موفق به دستگیری دو نفر از سارقان شدند و متهمان دیگر از محل گریختند.

سرهنگ صادقی پور بیان کرد: در بازرسی اولیه از متهمان شوکر و سلاح سرد کشف شد و متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر اقدام به سرقت به شیوه زورگیری اعتراف کردند و طبق اظهارات شاکی متهمان قصد سرقت از کلینیک را داشتند و متهمان به کلانتری انتقال داده شدند.

سر کلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت با توجه به متواری شدن سه نفر از متهمان خاطرنشان کرد: دستگیری سایر سارقان نیز در دستور کار پلیس قرار گرفته و متهمان به همراه پرونده جهت بررسی بیشتر و کشف جرایم احتمالی تحویل مقام قضایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • مهمانی جشنواره تئاتر رضوی در ۶ شهر ایران
  • جشن بزرگ «دختران ایران» در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود
  • رشیده طلیب: نتانیاهو و مقام‌های رده بالای اسرائیل باید بازداشت شوند
  • بازداشت سارق پل های عابر پیاده در جنوب تهران
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • بازداشت باند دختران نامرئی بعد از سرقت از مرد جوان!
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| شوک یک نیمه‌ای ذوب‌آهن به استقلال در آزادی
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد