Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:03:17 GMT

کشف ۲۰۰۰ تن «برنج» احتکار شده در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۷۴۶۰

کشف ۲۰۰۰ تن «برنج» احتکار شده در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، داریوش جودکی با تاکید بر ادامه بازرسی های مستمر از انبار های کالایی در سطح استان اظهار داشت: در بازرسی از انبار ها استان و بنا به گزارشات مردمی و اطلاعاتی با همکاری نیرو های گمنام امام زمان (عج) ، نیرو های انتظامی و شعب تعزیرات حکومتی از پنج انبار بازرسی بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این انبارها بیش از ۲ هزار تن برنج و انواع لوازم یدکی و پودر شوینده کشف شد و با استعلام از سازمان صنعت ، معدن و تجارت مشخص شد که انبارها فاقد مجوز و ثبت موجودی کالا و ثبت انبار ها در سامانه می باشد.

 مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: سریعا دستور تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی صادر و فرصت به صاحبان انبار ها داده شد تا مدارک مثبته خود را تحویل  دهند و در غیر اینصورت به عنوان محتکر با آنان برخورد می شود و کالا های کشف شده در فروشگاه های بزرگ و یا در محل نمایشگاه بین مردم توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت و شرایط کنونی بازار گفت: این اداره کل با دستگاه های نظارتی به صورت شبانه روزی انبار ها را رصد می کنند و با شناسایی انبار ها و واحد های صنفی با سوء استفاده کننده گان بشدت برخورد می شود.

جودکی در پایان عنوان داشت: از مردم استان نیز انتظار داریم ما را همراهی کنند و سریعا گزارش تخلف را به سامانه پیامکی رایگان ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ ارسال و یا با تلفن ۱۲۴ تماس حاصل نمایند تا بدون فوت وقت نسبت به بررسی گزارش واعمال قانون و همچنین اعلام نتیجه به شماره ارسالی اقدام شود.

کد خبر 4384853

منبع: مهر

کلیدواژه: احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شهرکرد احتکار مشهد عید سعید قربان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ابراهیم کاویانی با اشاره به اینکه وجود کالا‌های اساسی و ثبات قیمت‌ها نقش به سزایی در زندگی روزانه مردم دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۴ مورد نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های فروش کالا‌های اساسی توسط واحد نظارت و بازرسی این مدیریت و کارگروه گشت مشترک شهرستان انجام شد.

وی افزود: ۶۵ مورد پایش از واحد‌های خبازی و ۷۷ مورد از فروشگاه‌های مرغ، قصابی‌ها و خواربار و میوه فروشی‌های سطح شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد ادامه داد: پس از انحام این بازرسی‌ها سه پرونده تخلف از واحد‌های خبازی با ارزش ریالی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در سامانه سیمبا ثبت شد.

وی به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در فروش کالا‌های اساسی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع داده تا با متخلفین برخورد قانونی شود.

دیگر خبرها

  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد