Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز هفته دولت، توزیع کیسه‎های پارچه‎ای در سطح فروشگاه‎های کلانشهر تبریز توسط اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، آغاز شد.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، این اقدام با هدف کاهش استفاده از کیسه‏های پلاستیکی و به منظور فرهنگ سازی برای عموم مردم و مصرف کنندگان، انجام می‎شود.     گفتنی است؛ این اقدام با شعار نه به کیسه پلاستیکی و با مشارکت  صنایع مختلف آذربایجان شرقی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آذربایجان شرقی حفاظت محیط زیست فرهنگ سازی پلاستیکی کیسه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی اروجعلی علیزاده افزود: با بهره برداری از این مجتمع ها، تعداد مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی فعال در استان به ۵۶ مورد رسید.

وی با بیان اینکه این مجتمع‌ها در جاده تبریز - خواجه، جاده قدیم تبریز - بستان آباد و کنارگذر شهید باکری به بهره برداری رسیدند اظهار کرد: هزینه ساخت این مجتمع‌ها یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: برای ساخت این مجتمع‌ها ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پرداخت شده است.

علیزاده ادامه داد: با بهره برداری از این مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی برای ۵۵ نفر به طور مستقیم و برای ۱۰۰ نفر نیز به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی یادآور شد: مجتمع خدمات رفاهی بین راهی جاده تبریز - خواجه در زمینی به مساحت ۹ هزار و ۳۵ مترمربع و با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع، مجتمع جاده قدیم تبریز - بستان آباد در زمینی به مساحت پنج هزار و ۹۶۴ مترمربع با زیربنای یکهزار مترمربع و مجتمع کنارگذر شهید باکری در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع با زیربنای یک هزار مترمربع احداث شده است.

علیزاده با اشاره به صدور مجوز ساخت ۱۷ مجتمع جدید در آذربایجان شرقی، افزود: در سال آینده نیز ۹ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی برای ایجاد رفاه و آسایش رانندگان و مسافران در سطح استان به بهره برداری می‌رسد.

 آذربایجان‌شرقی ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی دارد.

 

دیگر خبرها

  • تیم مراغه قهرمان بسکتبال زیر ۱۴ سال پسران آذربایجان شرقی
  • افتتاح مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی در آذربایجان‌شرقی
  • افتتاح سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در آذربایجان‌شرقی
  • دستگیری فعال غیرمجاز ارز در تبریز
  • آغاز توزیع میوه نوروز در سراسر آذربایجان شرقی
  • آغاز توزیع میوه شب عید در آذربایجان شرقی
  • آغاز عرضه سیب و پرتقال شب عید در آذربایجان شرقی
  • آغاز توزیع میوه نوروز ۱۴۰۳ در سراسر استان آذربایجان شرقی 
  • گشایش نمایشگاه صنایعی دستی در مسجد کبود
  • ضرورت جمع آوری متکدیان از سطح شهرها