Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@20:07:03 GMT

480 میلیارد ریال برای تکمیل شهرک حاجی آباد نیاز است

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۷۸۷۶

480 میلیارد ریال برای تکمیل شهرک حاجی آباد نیاز است

« حمیدرضا مهدی نیا» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 150 میلیارد ریال برای اجرای شبکه فاضلاب، ایستگاه آتش نشانی و آمبولانس شهرک صنعتی حاجی آباد مورد نیاز است و 330 میلیارد ریال نیز با خودیاری شرکت های مستقر در شهرک تامین می شود.
وی اظهار داشت: 780 میلیارد ریال تاکنون برای ساخت، تجهیز و توسعه شهرک صنعتی حاجی آباد اراک سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی نیا گفت: شهرک صنعتی حاجی آباد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی بخش خصوصی در استان مرکزی سال 97 مجوز تاسیس از وزارت صنعت، معدن و تجارت گرفت و برنامه 20 گانه ای در 2 مرحله پنج ساله برای آن تعریف شد.
رئیس هیات مدیره شهرک صنعتی حاجی آباد اراک گفت: برنامه پنج سال اول این شهرک صنعتی به اتمام رسیده و برنامه پنج ساله دوم نیز با صرف 300 میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی به پایان می رسد.
مهدی نیا افزود: شهرک صنعتی حاجی آباد اراک با 147 واحد تولید برای پنج هزار و 200 نفر شغل ایجاد کرده و با استقرار در کیلومتر پنج اراک امکان انتقال تولیدات را در محور ارتباطی فراهم آورده است.
رئیس هیات مدیره شهرک صنعتی حاجی آباد اراک گفت: تولید در این شهرک صنعتی سالانه 50 میلیارد ریال است که در حوزه محصولات آلومینیوم، مواد غذایی، مواد شیمیایی، ریخته گری، قطعات خودرو، ماشین سازی و تجهیزات می باشد.
35 شهرک و ناحیه صنعتی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.
6991/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آتش نشانی استان مرکزی سرمایه گذاری مواد شیمیایی وزارت صنعت معدن و تجارت رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان  از تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان شهرستان نهبندان خبرداد.
عباس سارانی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان ۴۰۰ میلیارد ریال است، گفت: این طرح پیشرفت ۵۴ درصدی داشته و تاکنون ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.
وی، با اشاره به در دست اجرا بودن ۵ طرح تغذیه مصنوعی در نواحی مرزی استان شامل بندان و چاهداشی نهبندان، آهنگران زیرکوه، گزیک درمیان و مشوکی سربیشه، افزود: برای تکمیل این طرح‌ها ۴هزار و۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است