Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@08:33:32 GMT

اصفهان| آیت الله ناصح قمشه‌ای دار فانی را وداع گفت

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۸۰۵۹

اصفهان| آیت الله ناصح قمشه‌ای دار فانی را وداع گفت

آیت‌الله حاج شیخ عبدالرحیم ملکیان(ناصح قمشه‌ای) سحرگاه امروز در سن ۹۵ سالگی بر اثر کهولت سن و بیماری درگذشت. ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرضا، پیکر این عالم وارسته عصر امروز ساعت 17 از تکیه محله آقا شهرضا به سمت امامزاده شاهرضا(ع) تشییع می‌شود.

به همین مناسبت مجلس ترحیم فردا صبح ساعت 8:30 تا 11:30 در تکیه محله آقا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله حاج شیخ عبدالرحیم ملکیان، متخلّص به «ناصح قمشه‌ای» به سال 1302 شمسی (1342 قمری ) در شهرضا به دنیا آمد .

وی پس از طی دوره شش ساله دبستان به تحصیل علوم و معارف اسلامی، در حوزه علمیه شهرضا پرداخت و پس از چند سال راهی اصفهان شد و در حوزه علمیه این شهر، در محضر اساتیدی مانند«میرزا علی‌آقا شیرازی»، «صدر کوپایی» و «شیخ عباس علی حبیب‌آبادی» درس خواند.

آن گاه عازم شهر مقدس قم شد و تعلّم علوم دینی معقول و منقول را در نزد استادانی همچون « علّامه طباطبایی»، آیت‌الله«بروجردی»، «شیخ عباس علی شاهرودی»، «فکور یزدی» و «مجاهدی‌تبریزی» پی‌ گرفت.

وی در سال 1341 شمسی به شهرضا بازگشت و در آنجا از محضر شیخ«محمد‌هادی فرزانه»، معروف به «حکیم فرزانه» که در فلسفه و حکمت اسلامی و به ویژه در اطلاع بر مکتب مشّاء از سر آمدان روزگار بود بهره‌ور شد و در همه سال‌های اشتغال به علوم و معارف اسلامی از افاضات حکیم «الهی‌قمشه‌ای» نیز بهره می‌برد.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع تهرانی‌ها با تازه شهید مدافع حرم

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم بهروز واحدی در معراج شهدای تهران برگزار شد. قرار است، مردم کرج هم فردا شب از ساعت ۲۰ در مسجد صاحب الزمان این شهر با پیکر شهید وداع کنند. پیکر شهید مدافع حرم بهروز واحدی ۱۰ فروردین پس از نماز جمعه از مصلای کرج به سمت امامزاده حسن بدرقه می‌شود. بهروز واحدی از مستشاران سپاه بامداد دیروز در حملۀ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دیرالزور سوریه شهید شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی امام حسنی و اهل بیتی است
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • عکس/ مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدالقدس «بهروز واحدی»
  • وداع تهرانی‌ها با تازه شهید مدافع حرم
  • (تصاویر) وداع با پیکر شهید «بهروز واحدی» نیروی سپاه قدس
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • برقراری حدود ۶۴ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ / فوت ۲۱ نفر در حوادث ترافیکی
  • دستگیری سارقان تلفن همراه در شهرضا