Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@16:34:18 GMT

علت جدایی آنجلینا جولی و برد پیت مشخص شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۸۱۹۷

علت جدایی آنجلینا جولی و برد پیت معشوقه جدید آنجلینا جولی یک شیخ پولدار و عرب است.

رویداد۲۴رونمایی از معشوق آنجلینا جولی که یک میلیاردر عرب است طلاق برد پیت و آنجلینا جولی را جنجالی‌تر کرد. شیخ عرب که عشق جدید آنجلینا جولی معرفی شده است دلیل خوبی برای دعواهای برد پیت و آنجلینا جولی می‌باشد.

گفته می‌شود آنجلینا جولی هنرپیشه مشهور هالیوود در یکی از برنامه‌های خیریه در خاورمیانه، معشوق میلیونر خود را یافته و به او دل باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق اطلاعات به دست آمده آنجلینا جولی از ۶ ماه پیش با این میلیونر متأهل ۵۰ ساله (که نامش هنوز فاش نشده) رابطه دارد. آن دو در یک برنامه خیریه در خاورمیانه آشنا شده اند. آنجلینا جولی به عنوان سفیر صلح سازمان ملل، در برنامه‌های خیریه بسیاری شرکت می‌کند.

بر پایه این گزارش، آنجلینا جولی دیگر نمی‌توانست رابطه خود را با این تاجر پنهان کند. او به طور خیلی واضح در مقابل همسر خود برد پیت این مسأله را فاش کرد. این رسوایی، نتیجه‌ای جز طلاق به همراه نداشت.

منبع: رکنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس انجمن خیریه حمایت پزشکی از بیماران بی بضاعت ایران گفت: این گروه پزشکی به مدت سه روز بیش از هزار و 200 بیمار را در روستاهای باسعیدو، کانی، مرادی، دوستکو و گورزین شناسایی، و رایگان درمان می کنند.
میثم عزیزی افزود: تخصص پزشکان این گروه جهادی در زمینه های قلب و عروق، زنان و زایمان، سرطان سینه، گوش و حلق و بینی، مغز و اعصاب، اطفال و چشم است.

بیشتر بخوانید؛ ارائه خدمت رایگان دندانپزشکی در شهرستان رودان
وی گفت: برخی از بیماران برای معالجه به مرکز استان و شماری نیز به تهران اعزام شدند و همه ی هزینه ها بر عهده انجمن خیریه است.
رئیس انجمن خیریه حمایت پزشکی از بیماران بی بضاعت ایران افزود: هزینه برپایی این دوره خدمت رسانی پزشکی، بیش از سه میلیارد و 500 میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • درآمد یک و نیم میلیون یورویی از سکه‌هایی که بازدیدکنندگان به داخل یک فواره می‌ اندازند
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت