Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان هنری بازسازی واقعه غدیر خم گفت : بازسازی واقعه غدیر بزرگترین نمایش میدانی در استان کرمان می باشد و نزدیک به ۲۲۰ نفر بازیگر در آن به کار گیری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی اباذریان کارگردان هنری بازسازی واقعه غدیر خم در گفتگو با خبرنگار راه آرمان اظهار داشت : مراسم بازسازی و اجرای واقعه عید غدیر برای سه سال متوالی است که در کرمان در حال برگزاری می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : بازسازی  این واقعه همزمان با روز عید غدیر خم عصر پنجشنبه ۸ شهریورماه  ساعت ۱۷ بعد از ظهر در محل خیابان پیرانشهر جنب تکیه حضرت ابوالفضل (ع) قلعه دختر برگزار می شود .

اباذریان خاطر نشان کرد : هدف از اجرا و بازسازی این واقعه این است که مردم با استفاده از این کار هنری و نمایشی بهتر بتوانند متوجه شوند در روز عید غدیر خم چه اتفاقاتی افتاده است و پیامبر اکرم (ص) چندین هزار حاجی را در مکانی جمع کردند تا امامت امیرالمومنین علی (ع) را اعلام کنند.

کارگردان هنری بازسازی واقعه غدیر عنوان داشت : این کار توسط  گروه فرهنگی و هنری مهدی جان که همگی بسیجی هستند انجام و بازسازی می شود .

وی با بیان این که بازسازی واقعه غدیر بزرگترین نمایش میدانی در استان است ؛ افزود : در این کار نزدیک به ۲۲۰ نفر بازیگر به کار گیری شده اند و به صورت زنده این کار را اجرا می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،یاوری دبیر اولین دوره جشنواره قصص قرآنی گفت: دانش آموزان مدارس مفتاح و مدارس ناحیه‌های ۴ و ۶ آثار هنری خود را در قالب‌های گوناگون هنری به این جشنواره ارسال کرده بودند. 

او با اشاره به در یافت ۶۳۵ اثر، افزود: آثار دریافت شده در بخش‌های نماهنگ، نقالی، نمایش نامه نویسی، سرود، پادکست، نقاشی و نماهنگ بود که ۳۷ اثر برگزیده، ۲۷ اثر شایسته تقدیر و هفت اثر گروهی برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم