Web Analytics Made Easy - Statcounter

 
محمدرضا حقدادیان، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: سی و هفتمین دوره ویژه آقایان پایور و وظیفه سپاه امام رضا(ع) و هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شاغل با حضور 309 متسابق به تفکیک 250 متسابق آقا و 59 متسابق خانم برگزار خواهد شد.

وی افزود: در بخش آقایان، متسابقان در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ پنج جزء، حفظ 10، 20 و حفظ کل و همچنین در رشته های مفاهیم سطح یک و دو و در بخش بانوان در همه رشته‌های مذکور به جز اذان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز کرد: برای متسابقان کلیه رشته‌ها به جز مفاهیم، شرکت در آزمون سوره حجرات برای آقایان و سوره طلاق برای بانوان از کتاب آیت الله ناصر مکارم شیرازی الزامی است و متسابقان باید حداقل 50 درصد نمره را جهت شرکت در مسابقات کسب نمایند.

حقدادیان بیان کرد: 10 داور بین المللی و کشوری به تفکیک پنج داور در بخش بانوان و پنج داور در بخش آقایان این دوره از مسابقات را داوری خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری مسابقات در نیمه دوم سال جاری، یادآور شد: شرکت‌کنندگان برای راهیابی به مرحله کشوری باید حداقل 75 نمره را کسب کنند.
حقدادیان به افزایش رشد حضور متسابقان نسبت به سال گذشته در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 70 درصدی در بخش بانوان و افزایش 120 درصدی در بخش آقایان هستیم.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) گفت: سی و هفتمین دوره ویژه آقایان پایور و وظیفه سپاه امام رضا (ع)  ششم شهریورماه از ساعت 7 صبح الی 19 عصر در دارالقرآن صحن جمهوری حرم مطهر رضوی و و هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شاغل همان روز در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی فعالیت های قرآنی مسابقات قرآن سپاه کارکنان پایور و وظیفه داور قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان از برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در استان خبر داد.   کاظم یارمحمدی گفت:دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع)در مرحله استانی با حضور ۱۵ تیم برگزار شد.   وی افزود: این مسابقات در آیتم های تیراندازی،آمادگی جسمانی و میدان موانع به منظور ارتقاء سطح آمادگی جسمانی بسیجیان برگزار شد.   معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تصریح کرد: در پایان این رقابت ها  تیم های رومشکان، کوهدشت و دورود به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.    یارمحمدی گفت: تیم اول این مسابقات به مرحله کشوری راه یافت که خرداد ماه امسال به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان