Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@18:15:47 GMT

حوادث رانندگی شرق سمنان یک فوتی و11 مصدوم برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۸۶۱۳

حوادث رانندگی شرق سمنان یک فوتی و11 مصدوم برجا گذاشت

ناصر سلمانپور یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود : واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 درکیلومتر 40 محور طرود - شاهرود 2 مصدوم برجا گذاشت.
وی تاکید کرد: مصدومان این حادثه ترافیکی پس از اقدامات نخستین برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند که یکی از مصدومان بدحال است .
معاون اورژانس شاهرود با بیان اینکه ساعت 8 و 32 دقیفه بامداد شنبه نیز در کیلومتر 145 محور شاهرود - سبزوار ، 10 کیلومتر بعد از روستای عباس آباد میامی خودروی سمند واژگون شد ، ادامه داد: چهار مصدوم این حادثه پس از اقدامات نخستین کارشناسان اورژانس 115برای ادامه درمان با آمبولانس به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلمانپور گفت : ساعت 6 و 32 دقیقه روز گذشته هم یک خودروی ساینا در کیلومتر 145 محور شاهرود - سبزوار واژگون شد که یک خانم 65 ساله در سر صحنه حادثه فوت کرد.
سلمانپور افزود: پنج مصدوم این حادثه با بالگرد اورژانس 115 شاهرود برای ادامه روند درمانی خود به بیمارستان امام حسین (ع) این شهر منتقل شدند.
محور شاهرود - سبزوار از راه های پرتردد کشور است، هر ساله حدود 20 میلیون رفت و آمد در این مسیر انجام شده و تعدادی حوادث رانندگی به وقوع می پیوندد.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 40 کارشناس در 15 پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.
7358/6167
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت امام حسین بیمارستان خدمات رسانی فوت فوریت های پزشکی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ۵۴ فوتی در تصادفات هفته آخر فروردین/ ۱۱ فوتی بر اثر غرق‌شدگی
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت