Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم مبارک قدم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در تلاش هستیم پنج هزار و 533 واحد باقی مانده را تاپایان سال جاری به متقاضیان تحویل دهیم.
وی اضافه کرد: 40 هزار و 874 واحد از مساکن مهر آذربایجان غربی در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و 11 هزار و 40 واحد نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: نزدیک به 34هزار و 345 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای25 هزار نفر جمعیت استان احداث شده است.
مدیرکل راه و شهر سازی آذربایجان غربی ادامه داد: پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و شهرهای اشنویه، پیرانشهر، میاندوآب، تکاب، سلماس و بوکان بسته شده است.
مبارک قدم با اشاره به اینکه روز شمار اتمام پروژهای مسکن مهر آذربایجان غربی تدوین شده است، ادامه داد: نظارت بر اتمام ساخت پروژه های مسکن مهر و تامین خدمات زیربنایی و نیز تعیین تکلیف طرح ها در جلسات منظم شورای تامین مسکن استان پیگیری می شود.
به گزارش ایرنا، طرح مسکن مهر که از حدود 8 سال گذشته آغاز شده است، در دولت تدبیر و امید سرعت گرفت و بیش از 60 درصد واحدهای تحویلی در این دولت به متقاضیان تحویل داده شده است.
حدود 40 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی احداث شده که با تلاش دولت تدبیر و امید، بیش از 90 درصد این واحدها تاکنون به بهره برداری رسیده است.
با وجود بهره برداری از این واحدها، به علت جا نمایی نامناسب مساکن مهر در آذربایجان غربی در دولت گذشته بسیاری از آنها با مشکل دفع فاضلاب و احتمال خسارت در زمان سیلاب مواجه است.
8135/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آذربایجان غربی مسکن مسکن مهر درصد پیشرفت رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس

ابوالفضل رحیمی گفت: به منظور جلوگیری از هدر رفت و افزایش کیفیت آب شرب روستای فوق و همچنین تعویض لوله‌های فرسوده با توجه به قدمت بالای شبکه آبرسانی اجرای کامل اصلاح شبکه آبرسانی در این روستا به طول ۶۰۰۰ متر در مراحل پایانی است. 

او در خصوص پیامد‌های وجود شبکه‌های فرسوده آبرسانی بیان کرد: شبکه‌های توزیع آبرسانی فرسوده مرتباً دچار شکستگی می‌شوند که این موضوع سبب هدر رفت آب می‌شود ضمن اینکه به دلیل افزایش جمعیت و قطر پاییین لوله‌های موجود دیگر پاسخگوی نیاز آب شرب مشترکین نیست و شاهد افت فشار آب در زمان اوج مصرف در مناطقی که شبکه آن باید اصلاح شود هستیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: هزینه اجرایی این عملیات بیش از ۴۸ میلیارد ریال بوده که با پایان عملیات فوق جمعیتی بالغ بر ۷۶۹ نفر از اهالی این روستا از این پروژه برخوردار می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید
  • بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد