Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اردبیل ؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اولین دوره مسابقات شطرنج بین کارکنان ادارات استان به میزبانی هیئت شطرنج استان اردبیل برگزار شد.

در این مسابقات که یازده تیم حضور داشتند پس از پنج دور مسابقه تیم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در جایگاه اول ایستاد، دادگستری استان مقام دوم و تیم علوم پزشکی اردبیل مقام سوم را کسب کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایان بهنام گل مرادی و اللهوردی داننده از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مقام اول میزهای خود را بدست آوردند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اردبیل هفته دولت شطرنج راهداری مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد تخلفات مالی کارمندان

تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد و دبیر هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری به منظور شناسایی و مقابله با تخلفات مالی کارمندان دولت منعقد شد.

به گزارش ایسنا، وزارت اقتصاد اعلام کرد: کارمندان دولت که در هیات های رسیدگی به تخلفات کارکنان اداری به جرایم مالی و جرایم منشا پولشویی محکوم و رای قطعی گرفته‌اند به عنوان اشخاص پرریسک، تحت مراقبت و در صورت لزوم تحت محدودیت‌های اشخاص مظنون به پولشویی قرار خواهند گرفت و از طرف دیگر اشخاص مظنون، متهم یا مرتکب تخلفات مالی و پولشویی  شده‌اند از طرف مرکز اطلاعات مالی به هیات‌عالی نظارت بر تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

به منظور شناسایی و مبارزه موثر و اثربخش‌تر با مفاسد و تخلفات اداری کارکنان دولت، تفاهم‌نامه‌ همکاری و تبادل اطلاعات به امضای هادی خانی، معاون وزیر اقتصاد و رئیس مرکز اطلاعات مالی و علی دستافر، دبیر هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری در آخرین روز اداری سال ۱۴۰۲ منعقد شد.

هدف از این تفاهم‌نامه شناسایی کامل‌تر و دقیق‌تر و همچنین رسیدگی موثرتر به جرایم و تخلفات کارکنان دولت در ارتباط با مفاسد مالی و پولشویی است که از طریق تبادل اطلاعات کارمندان دولت که مظنون، متهم یا مرتکب تخلفات مالی و پولشویی هستند انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات بدمینتون نوجوانان در سمنان
  • رصد تخلفات مالی کارمندان
  • ۳۹۴ سامانه هوشمند حمل و نقل جاده‌ای، راه‌های فارس را رصد می‌کنند
  • آلکاراس قهرمان مسابقات مسترز ایندین ولز شد
  • معرفی تیمهای برتر مسابقات والیبال بانوان کانون وکلای اصفهان
  • طرح سراسری پویش "چشم به راهیم" در استان اردبیل آغاز شد
  • (تصاویر) سلفی هادی چوپان با طرفدارانش پس از قهرمانی در انگلستان
  • برگزاری مسابقات شطرنج جام رمضان در قائمشهر
  • هادی چوپان در انگلیس تاج‌گذاری کرد
  • راهیابی ۱۶ تیم آذربایجان غربی به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی