Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با اعلام نتاج آزمون دکتری ۹۷ جزئیات و مراحل ثبت‌نام آن‌ها در کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی توضیح مشخص شد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، باتوجه به اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۷ کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در سایت سازمان سنجش جزئیات ثبت‌نام و پذیرش آنها اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داوطلبانی که اسامی آن‌ها به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی اعلام شده است، برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه، پذیرفته‌شدگان لازم است که در یکی از روز‌های چهارشنبه ۷ شهریور و یا شنبه ۱۰ شهریور با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده برای ثبت‌نام به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.

۲۵ درصد ظرفیت هر کدرشته محل به «همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر»، «آزادگان و همسر و فرزندان آنان»، «جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان» و رزمندگان اختصاص دارد.

۵ درصد ظرفیت هر کدرشته محل به «جانبازان زیر ۲۵ درصد و همسر و فرزندان آنان» و «همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه» اختصاص دارد.

همچنین ۱۰ درصد مازاد بر ظرفیت با رعایت مصوبات مربوط، به مربیان آموزشی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اختصاص داده شده و گزینش براساس آن انجام گرفته است.

با توجه به ضوابط آزمون، پذیرش نهایی داوطلبان مطابق با قانون سنجش و پذیرش در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور و مطابق ضوابط مندرج در دفترچه آزمون صورت پذیرفته است.

برای داوطلبان واجد شرایط گزینش، کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف موسسه، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کدرشته محل‌های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در تاریخ ۶ شهریور ۹۷ قابل دسترسی خواهد بود.

تغییر گرایش و انتقال پذیرفته‌شدگان دوره‌های دکتری «Ph.D» امکان‌پذیر نیست و بررسی این امور نیز به عهده سازمان سنجش نیست لذا درخواست‌های داوطلبان در این خصوص قابل بررسی نخواهد بود.

عدم امکان ثبت نام در کنکور دکتری ۹۸ برای قبولی‌های ۹۷
مطابق ضوابط پذیرفته‌شدگان نهایی دوره‌های روزانه در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۷ در صورت عدم ثبت‌نام و یا انصراف قطعی از رشته قبولی، مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری تخصصی «Ph.D» سال ۱۳۹۸ نخواهند بود.

فهرست افراد واجد شرایط کد رشته محل‌های بورس اعزام به خارج براساس نتایج واصله از طرف دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و ظرفیت‌های پذیرش در اختیار شورای مرکزی بورس قرار خواهد گرفت. پس از بررسی شورای مذکور نتایج نهایی توسط سازمان سنجش متعاقباً اعلام خواهد شد.

برای متقاضیان کدرشته محل‌های مربوط به دانشگاه‌های علوم انتظامی امین با توجه به اعلام دانشگاه مذکور و طولانی شدن زمان مصاحبه داوطلبان، در هیچ یک از کد رشته محل‌های دانشگاه یادشده، اعلام نتیجه‌ای در این مرحله صورت نمی‌گیرد. اسامی پذیرفته شدگان نهایی این دانشگاه پس از اعلام نمره مصاحبه داوطلبان و گزینش نهایی متعاقباً اعلام خواهد شد.

به دانشجویان دوره دکتری تخصصی به غیر از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان در چارچوب ضوابط و اعتبارات آن صندوق، پرداخت دیگری صورت نمی‌پذیرد.

با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است، اما داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق سایت، در صورتی که درباره مندرجات کارنامه مذکور سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۵ شهریور ۹۷ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جزئیات ثبت نام دانشگاه ها سازمان سنجش اعلام نتایج کنکور 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، سومین اطلاعیه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۳ در فارس صادر شد.
به اطلاع پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می‌رساند برای دریافت فرم‌های مربوط به تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی به نشانی:https://eform.farsedu.ir/collect/form/login/۸۴۲۴ مراجعه کنند.
داوطلب از امروز ۶ اردیبهشت‌ حداکثر به مدت ۴ روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام کارا اسناد و مدارک مورد نیاز را تکمیل و بارگذاری کند.
برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.
داوطلبان در صورت ورود و بارگذاری مدارک و مستندات، برای تشکیل پرونده، معاینات پزشکی و سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش، نوبت را از طریق سامانه کارا دریافت خواهند کرد.
داوطلبان باید فایل‌های پیوستی را دانلود، مطالعه و فرم‌های متقاضیان را پرینت، تکمیل و در روز بررسی مدرک به همراه داشته باشند.

آزمون رشته‌های شغلی "آموزگاری"  ۱۸ اسفند  پارسال برگزار شد و رشته‌های شغلی "دبیری و هنرآموز" جمعه ۲۸ اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد