Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:52:36 GMT

مورچه‌ای‌ها نیم میلیاردی شدند/ استقبال از فیلم در چین

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۹۱۰۶

مورچه‌ای‌ها نیم میلیاردی شدند/ استقبال از فیلم در چین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، «مرد مورچه‌ای و زنبورک» با فروش ۲۴ میلیون دلاری در چین در روز افتتاحیه‌اش موفق شد فروش جهانی‌اش را از مرز ۵۰۰ میلیون دلار فراتر ببرد.

این فیلم که محصول مشترک دیزنی/مارول است با وجود سایز کوچک بازیگرانش در چین فروشی بزرگ کرد و در روز جمعه نزدیک به ۲۴ میلیون دلار فروخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که این فیلم تا پنجشنبه در باکس آفیس جهانی فروش ۴۷۱.۵ میلیون دلاری را ثبت کرده بود به مدد فروش در چین، در یک روز از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد.

این فیلم که ادامه‌ای بر فیلم قبلی «مرد مورچه‌ای» است چهارمین فروش بالای افتتاحیه در میان فیلم‌های جهان داستانی مارول در چین را کسب کرده است.

قهرمان مورچه‌ای مارول این بار ماموریت جدیدی دارد و باید برابر زنبورکی با بازی اوانجلین لیلی بایستد. پل راد بار دیگر نقش خودش یعنی مرد مورچه‌ای را ایفا کرده و پیتون رید نیز بار دیگر بر صندلی کارگردانی این فیلم نشسته است. مایکل داگلاس، میشل فایفر و لارنس فیشبورن دیگر بازیگران این فیلم هستند که از ۶ جولای اکران شده است.

«انتقام‌جویان: عصر اولتران»، «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» و «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» بالاتر از این فیلم ایستاده‌اند.

در بازار بین‌المللی «مرد مورچه‌ای و زنبورک» تا روز پنجشنبه فروشش را به ۲۶۱.۸ میلیون دلار رسانده بود و با توجه به فروش داخلی آمریکا این فیلم اکنون نیم میلیارد دلاری شده است.

این در حالی است که این فیلم هنوز در بازار آمریکا خوب می‌فروشد و ژاپن نیز قرار است آن را از ۳۱ آگوست اکران کند.

پنج بازار بزرگ این فیلم به جز چین، تا روز پنجشنبه شامل کره جنوبی با فروش ۴۲.۴ میلیون دلار، بریتانیا با فروش ۱۸.۹ میلیون دلار، مکزیک با فروش ۱۵ میلیون دلار، استرالیا با فروش ۱۴.۶ میلیون دلار و فرانسه با فروش ۱۴.۱ میلیون دلار بوده‌اند.

کد خبر 4385002

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار فیلم سینمای آمریکا سینمای چین مردم علیه احتکار تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی فیلم کوتاه سینمای مستند کنسرت موسیقی سریال ایرانی عزت الله انتظامی مرضیه برومند برنامه تلویزیونی درگذشت چهره ها جشنواره نمایش عروسکی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش نفت ایران به بالاترین سطح ۶ سال گذشته رسیده است

روزنامه فایننشال تایمز گزارش داد که ایران بیش از هر زمان دیگری در ۶ سال گذشته نفت صادر می‌کند و درآمدش به سالانه ۳۵ میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تاکتیک فروش نفت به سمت بازارسازی نفت تغییر کرد و هم‌اکنون  براساس آمار سازمان‌های بین‌المللی به بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه در روز رسیده است.

این موضوع سبب افزایش درآمدهای نفتی هم شده است و طبق تازه‌ترین آمار گمرک، ایران توانسته درآمدهای حاصل از فروش نفت را به بیش از ۳۶ میلیارد دلار در سال برساند و بیشترین رشد اقتصادی کشور نیز مربوط به صنعت نفت باشد.

براساس گزارش فایننشال تایمز به نقل از موسسه آماری ورتکسا، تهران در سه ماه نخست سال ۲۰۲۴ به‌طور میانگین روزانه یک میلیون و ۵۶۰ هزار بشکه نفت فروخته است.

فرناندو فریرا، رئیس خدمات ریسک ژئوپولیتیک در گروه انرژی راپیدان در ایالات متحده آمریکا  گفته است که ایرانی‌ها هنر دور زدن تحریم‌ها را به دست آورده‌اند.

دیگر خبرها

  • فروش نفت ایران به بالاترین سطح ۶ سال گذشته رسیده است
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • استقبال بیش از ۲۷۴ هزار خانوارخراسان شمالی از کالابرگ الکترونیکی
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا
  • استقبال سانچو از بازگشت به منچستریونایتد در سایه حمایت ویلکاکس؛ شرط بازگشت: خروج تن هاخ
  • سیم کارت میلیاردی جوان گل‌فروش ؛ شماره‌ام رند نیست اما... | روی کمرم طرح یک گل خالکوبی کرده ام!
  • ماجرای سیم کارت میلیاردی جوان گل‌فروش
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • استقبال چینی‌ها از انیمیشن ژاپنی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» / فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار