Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@13:54:30 GMT

نتانیاهو: مک‌کین دوست و حامی اسرائیل بود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۱۹۱۷۵

نتانیاهو: مک‌کین دوست و حامی اسرائیل بود

ساعت24-نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ابراز تأسف از مرگ جان مک‌کین، وی را دوست و حامی تل‌آویو توصیف کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با ابراز تأسف از مرگ «جان مک‌کین» سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی، وی را «دوست» و «حامی اسرائیل» توصیف کرد.

در بیانیه نتانیاهو درباره مک‌کین آمده است: «از شنیدن خبر مرگ جان مک‌کین، یک میهن‌پرست فوق‌العاده و دوست واقعی اسرائیل، به شدت متأثر شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من همواره دوستی قدرتمند او با اسرائیلی‌ها و شخص خودم را گرامی می‌دارم. حمایت دائمی او از اسرائیل، برآمده از باور او به ارزش‌های دموکراسی و آزادی بود. اسرائیل همواره جان مک کین را گرامی خواهد داشت.»

مک‌کین که از کهنه‌سربازان جنگ ویتنام بود، سابقه‌ای طولانی‌ در اتخاذ مواضع جنگ‌طلبانه علیه ایران داشت و همواره بر لزوم حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی تأکید داشت. لابی صهیونیستی «کمیته امور عمومی آمریکا اسرائیل» (آیپک) هم امروز با صدور بیانیه‌ای از مرگ این سناتور جمهوری‌خواه ابراز تأسف و عنوان کرد که او در تمام عمرش همواره «کنار اسرائیل ایستاد.»

صبح امروز خانواده مک‌کین از مرگ وی بعد از یک سال دست و پنجه نرم کردن با سرطان و تومور مغزی خبر دادند. وی شامگاه جمعه اعلام کرده بود که به دلیل کهولت سن و عدم بهبودی، روند درمان تومور مغزی خود را متوقف کرده است.

فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است

این سناتور آمریکایی بار دیگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد و گفت که اقدامات این رژیم در غزه قطعاً پاکسازی قومی است.

سندرز با اشاره به آمار حیرت‌انگیز کشته‌ها و آوارگان فلسطینی، درخواست خود را برای رسیدگی به جنایات نتانیاهو تکرار کرد.

سندرز ضمن اشاره به موضع‌گیری «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا در حمایت از فلسطین گفت: نکته اساسی ایلهان این است که ما نمی‌خواهیم یهودی‌ستیزی را در این کشور ببینیم. من فکر می‌کنم کلمه نسل‌کشی چیزی است که توسط دیوان بین المللی دادگستری رسیدگی شود.

سندرز در ادامه صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم هیچ شکی وجود داشته باشد که آنچه نتانیاهو انجام می‌دهد، پاکسازی قومی فلسطینی‌ها در نوار غزه است.

سندرز بار‌ها از نتانیاهو به خاطر جنگ جاری در غزه انتقاد و با کمک مالی بیشتر آمریکا به اسرائیل مخالفت کرده است. وی همچنین بار دیگر خواستار توقف حمایت مالی آمریکا از رژیم صهیونیستی شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • بعید است دفاعیات نتانیاهو به جلوگیری از حکم دیوان لاهه کمک کند | پیامدهای حکم لاهه برای نتانیاهو
  • خبر جدید رسانه‌های صهیونیستی درباره تصمیم نتانیاهو برای حمله به رفح
  • هراس اسرائیل از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت از سوی دیوان کیفری بین‌المللی
  • اسرائیل صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دیوان بین‌المللی کیفری را جدی می‎‌گیرد
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود