Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک، سیدعلی آقازاده اشاره به اهمیت رسیدگی به روستاهای به ویژه روستاهای کمتر توسعه یافته اظهار داشت: در 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی در بحث رسیدگی و خدمات‌دهی به ویژه در در روستاها و مناطق محروم کارنامه خوب و درخشانی داشته است.

وی افزود: امیدواریم فرصت‌های بیشتری برای رسیدگی و خدمت‌گزاری برای دولت فراهم شود تا بتواند خدمات بیشتری را به مناطق نیازمند و کمتر توسعه یافته ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی تصریح کرد: با توجه به اجرای دو طرح پروژه آسفالت و تکمیل طرح آبرسانی روستای سمقاور، مشکل آب شرب روستای سمقاور که به مدت زمان طولانی با مشکل آلودگی نیترات مواجه بود و همکاری‌های انجام شده از سمت شرکت آبفای روستایی استان و کمیجان برطرف شد و آب سالم و بهداشتی در این روستا به بهره‌برداری رسید.

آقازاده ادامه داد: باتوجه به زیرساخت‌های بالای روستای سمقاور و به ثبت ملی رسیدن آثار منبت و چوبی روستای سمقاور و  مطرح شدن آن در کشور و فراهم نمودن زمینه اشتغال در این حوزه محصولات این روستا به سایر شهرها صادر می‌شود.

وی بیان کرد: مهم‌ترین مشکل این روستا نبود شورا است که با تشکیل شورا در روستای سمقاور می‌توان راحت‌تر و بیشتر به مشکلات  مردم رسیدگی کرد، زیرا در حال حاضر مشکلات را شورای بخش سرپرستی می‌کند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه مردم روستا باید تلاش کنند تا مشکلات روستا در زمینه اقتصادی با همت بیشتری برطرف شود و روستاها رونق بیشتری در حوزه اقتصاد داشته باشند، گفت: شورای تامین شهرستان هم باید گام‌های موثری در راستای امنیت پایدار بردارد تا شاهد روستایی آباد، پویا و فعال در تمام زمینه‌ها باشیم.

آقازاده خاطرنشان کرد: باتوجه به آغاز عملیات اجرایی دو طرح بزرگ در شهرستان کمیجان، کلنگ‌زنی طرح گردشگری در کنار قنات قدیمی شهرستان می‌تواند در راستای شناساندن تاریخ کمیجان و بهره مندی از جاذبه‌های گردشگری در جذب و جلب گردشگران  شهرستان کمیجان تاثیر به‌سزایی داشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال پیروزی انقلاب اسلامی دولت مشکلات نظام جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه هفت سین در شهر جهانی منبت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مسئول دبیرخانه شهر جهانی منبت گفت: نمایشگاه سفره‌های هفت سین با هدف معرفی منبت آباده و هنرمندان منبت کار در این شهرستان برپا شد و ۶۰۰ اثر فاخر، سفره‌های هفت سین منبت را مزین کرد.
شاکر افزود: بانوان منبت کار آباده‌ای،  هنر خود را در قالب ۳۰ سفره هفت سین به نمایش گذاشتند.
شهرستان آباده در شمال فارس و فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشکل آبرسانی درددل اهالی روستای باباپیر تویسرکان شد
  • سبزوار، پایتخت سربداران با مجموعه‌ای غنی از آثار فرهنگی و تاریخی
  • گستراندن سفره‌های هفت سین در شهر جهانی منبت + فیلم
  • برپایی نمایشگاه هفت سین در شهر جهانی منبت
  • استقبال از بهار طبیعت با رایحه بهار قرآن
  • اتمام آب‌رسانی سیار در «هفت پیران» با اجرای خط پدافندی
  • اتمام آبرسانی سیار در «هفت پیران» با اجرای خط پدافندی
  • طرح‌های هادی چهار روستای شهرستان اسلامشهر بازنگری و ابلاغ شد
  • سفر به منحصربه‌فردترین روستاهای پلکانی ایران
  • اجرای خط انتقال پدافندی هفت پیران شهرستان اردل