Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-همزمان با بزرگداشت دهه فرخنده ولايت وهفته دولت نمايشگاه  طراحي صنعتي« هوميِن »  آثار  نوجوان  هنرمند نيشابوري « همايون ولايتي  » در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامي نيشابور برپاشد.

به گزارش خبرنگار آريا در نيشابور ،سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور اظهار  کرد: هنرمندان نيشابوري در رشته هاي هنري بخصوص طراحي توانسته اند آثار مانايي را تا كنون از خود بر جا گذارند و در اين رهگذر نمايشگاه « هوميِن» همزمان با بزرگداشت دهه فرخنده ولايت وهفته دولت در صدد است براي نخستين بار توسط نوجوان هنرمند نيشابوري همايون ولايتي   طراحي صنعتي را  به مخاطب ارايه كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
خليل اله عراقي  افزود: نمايشگاه  طراحي صنعتي« هوميِن » که مخفف نام (همايون وماشين ) است  آثار  نوجوان 10ساله  هنرمند نيشابوري « همايون ولايتي  »است كه در آن 80 اثر  طراحي صنعتي در ابعاد 40*30   سانتيمتر و همچنين 5 تابلو خوشنويسي از پدر هنرمندش محمد حسن ولايتي  برپا شده است .
وي  به تكنيك، سبك و موضوع اين نمايشگاه اشاره كرد و گفت: نمايشگاه طراحي صنعتي« هوميِن »  داراي تكنيك   خودکار   است  که طرح هاي وي ذهني است که شامل خودرو ، موتورسيکلت و...مي باشد.
عراقي  خاطر نشان كرد : اين نخستين  نمايشگاه انفرادي نوجوان 10ساله  هنرمند نيشابوري « همايون ولايتي  » است که  از 3 سالگي کار طراحي خود را  در خانواده اي هنرمند تحت نظر پدر ي خوشنويس ومادري گرافيست آغاز کرده است و در پي ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسي آن است.
وي عنوان کرد: هنرمند نوجوان نيشابوري « همايون ولايتي  » از 7سالگي  در صنعت خودرو سازي برند خويش را طراحي کرده است و معتقد است همين حالا من يک طراح صنعتي هستم.
سرپرست  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور تصريح كرد: نمايشگاه  طراحي صنعتي« هوميِن »  از 3  الي 8 شهريور97 هر روز از ساعت 10 الي 12 صبح و 18 الي 20بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامي نيشابور ويژه عموم علاقمندان داير مي باشد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برپايي نمايشگاه طراحي صنعتي در نيشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: این کنگره با موضوع شعر فارسی و در بخش اصلی خلیج همیشه فارس، بخش ویژه بانوان و مادران سرافراز خلیج فارس و بخش آزاد برگزار شد.

علیرضا سیدآبادی افزود: خلق آثار بدیع و ماندگار در موضوعات ملی و عقیدتی، بزرگداشت یاد و نام خلیج همیشه فارس، بیان قدر و منزلت بانوان و مادران پاکدامن مناطق خلیج فارس و تبیین مسئله هویتی خلیج فارس برای ایران اسلامی اهداف این کنگره بود.

 وی تصریح کرد: آیین پایانی ششمین کنگر ه ملی شعر خلیج فارس با حضور جمعی از شاعران سراسر کشور و مسئولان استانی در شهرستان هندیجان، اسکله بحرکان، در خلیج فارس برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • سانتافه 2024؛ جوجه اردک زشت کره ای در نمایشگاه خودرو پکن (+تصاویر)
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب