Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیبت پنج عضو شورای شهر کرج جلسه علنی امروز را به تعطیلی کشاند، مقرر بود در این جلسه گزینه‌های نهایی تصدی پست شهرداری کرج معرفی و انتخابات هیئت‌رئیسه انجام شود.

به گزارش ایلنا، هشتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر کرج به دلیل غیبت پنج عضو شورا به تعطیلی کشیده شد. در این جلسه مقرر بود که گزینه نهایی تصدی شهرداری کرج انتخاب و همچنین انتخابات هیئت‌رئیسه شورا انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
محمدحسین خلیلی اردکانی با اشاره به حضور نماینده استانداری به نیابت از وزارت کشور در نشست امروز شورای شهر، گفت: آنچه امروز اتفاق افتاد همچنین وضعیت فعلی شورا به مقامات استانی و کشوری منعکس خواهد شد.
 
عضو شورای شهر کرج با اشاره به حضور هشت نفر از اعضای شورا در جلسه امروز صبح، گفت: ما به‌عنوان اعضای کنونی شورای شهر کرج لحظه‌ای در انجام وظایف و رسالت خود کوتاهی نداشته‌ایم و همیشه به دنبال اخذ تصمیمات مهم برای این شهر بوده‌ایم.

وی در خصوص اخبار غیررسمی که حول محور انحلال شورا می‌چرخد، گفت: در این میان ما همیشه به وظایف خود پایبند بوده‌ایم، درنتیجه در چنین شرایطی افرادی در شورای شهر باید خطاب قرار داده شوند که در طول این مدت کوتاهی‌هایی در انجام وظایف خود داشته‌اند.
 
محمد نبیونی رئیس‌شورای شهر، منصور وحیدی نائب رئیس شورای شهر، فرج‌الله ایلیات، فریده بزنی بیرانوند و سارا دشتگرد پنج عضوی هستند که در جلسه علنی امروز غایب بوده‌اند.
 
از طرف دیگر حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز سی‌ام مردادماه به شورای شهر اولتیماتوم یک‌هفته‌ای داده تا اختلافات را کنار گذاشته و شهردار را انتخاب کنند.
 
شاکرمی تأکید کرده بود؛ اگر این روند ادامه پیدا کند و شورای شهر نتواند به اوضاع شهر و شهرداری رسیدگی کند، بنده به‌عنوان مدعی‌العموم و دادستان اقدامات لازم را انجام خواهم داد، برای اقدام قانونی اسناد و مدارک کافی نیز موجود است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان البرز جلسه علنی دادستان عمومی و انقلاب شهرداری هیئت رئیسه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۱۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده لوکادیا برای CAS

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرعلی حسینی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: همان‌طور که پیش از این اعلام شد، با توجه به پیروزی باشگاه پرسپولیس در طرح دعوا علیه یورگن لوکادیا در فیفا، این بازیکن نسبت به طرح موضوع در CAS اقدام کرد. بعد از نامه‌نگاری‌هایی که انجام شد، در نهایت با اعلام دادگاه، بررسی این پرونده توسط یک قاضی خواهد بود.

وی ادامه داد: CAS چندی پیش لایحه ارایه شده توسط لوکادیا را برای ما ارسال کرد که بر این اساس در روز‌های گذشته، لایحه‌ای که با اسناد و مدارک بالغ بر ۱۱۵ صفحه بود تنظیم و در موعد مقرر ارسال شده است.

دادگاه بین‌المللی داوری ورزش نیز ساعاتی بعد از اقدام باشگاه، وصول لایحه را تایید کرد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با آخرین وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای توضیح داد: ما قبل از این نسبت به تهیه و بارگذاری مدارک و مستندات اقدام کرده بودیم. آخرین مورد همان بحث مالکیتی بود که با تشریک مساعی وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های ذیربط انجام شد و بلافاصله اقدامات برای تهیه و تنظیم مدارک و ترجمه آنها را صورت دادیم. بارگذاری این موارد نیز در موعد زمانی اعلام شده و فرصت‌هایی که فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون اخذ کرد، در سامانه صدور مجوز بارگذاری شده است که منتظر بررسی آنها و اعلام نظر هستیم. برای پیگیری این امور حتی در روز‌های تعطیل، بخش‌های درگیر در باشگاه و فدراسیون در حال انجام وظایف هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیران شهری استان البرز مراقب ترک‌فعل‌ها باشند
  • روز عجیب شورای ششم؛ گریه چمران برای وحدت!
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا برای CAS
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده لوکادیا برای CAS
  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه