Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:26:27 GMT

طرح های عمرانی بخش شاهرود خلخال افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۰۱۶۵

طرح های عمرانی بخش شاهرود خلخال افتتاح شد

اردبیل - ایرنا - همزمان با سومین روز هفته دولت بهره برداری از 13 طرح عمرانی و اقتصادی در بخش شاهرود خلخال روز یکشنبه آغاز شد.

به گزارش ایرنا ، این طرح ها شامل 10 طرح عمران شهری در بخش های گردشگری ، خدماتی ، سنگفرش معابر ، پارک لاله ، برج های نوری و روشنایی معابر ، بهسازی معابر شهر کلور ، فرستنده تلویزیونی و نوسازی مدارس در این شهر است که برای اجرا و تکمیل آنها 16 میلیارد ریال از محل های مختلف اعتباری هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین بهره برداری از یک طرح پرواربندی بره 500 راسی با بهره گیری از امکانات همسان سازی فحلی گوسفندان و اصلاح نژاد دام با سرمایه گذاری 5 میلیارد ریالی بخش خصوصی در مرکز این بخش افتتاح شد.
سیدحمدالله نقیب ، بخشدار شاهرود خلخال در آیین افتتاح این طرح ها گفت: با تکمیل طرح های راه سازی بزرگ منطقه از جمله راه اصلی خلخال به منجیل ، خلخال به شهر گردشگری ماسوله در استان گیلان و راه توریستی خلخال به ماسال تحول بزرگی در حوزه صنعت گردشگری و توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه ایجاد خواهد شد.
وی افزود: با بهره برداری از راه خلخال ، کلور ، درام ، منجیل فاصله فعلی مرکز بخش تا منجیل از 5 ساعت فعلی به 2 ساعت در آینده کاهش می یابد.
فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز از بهره برداری 48 طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان در هفته دولت خبر داد و گفت: برخی از طرح های عمرانی بدلیل برخی نواقص در هفته دفاع مقدس افتتاح می شود.
7119/6018

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد طرح هاي عمراني هفته دولت خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمدرضا حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در این پایگاه غذا‌های بدون افزودنی و سالم طبخ و توزیع می‌شود.
حسینی افزود: در مدارس دیگر از کلمه بوفه استفاده نمی‌شود.
به گفته حسینی، برای ایجاد هر پایگاه در مدارس استان ۱۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

مناسبت هفته سلامت زنگ سلامت در دبستان دخترانه برکت شهرک شهید بهشتی شاهرود هم نواخته شد.
مهدی میرزایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: امسال برنامه‌های هفته سلامت با شعار سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت برگزار می‌شود.
یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته سلامت نام گذاری شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد