Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:48:53 GMT

۲۴ روستای شهرستان جم با مشکل آنتن‌دهی مواجه هستند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۰۲۰۷

۲۴ روستای شهرستان جم با مشکل آنتن‌دهی مواجه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی صبح یکشنبه در نشست هم اندیشی مردم و مسئولین در روستای بهارستان مطالبه گری مردم این روستا را ستودنی دانست و گفت: این نشست با برنامه ریزی خوبی همراه بود به طوری که مطالبه های مردم در زمینه های مختلف مطرح شد.

وی با تمجید از عملکرد نماینده جنوب استان بوشهر در شهرستان جم افزود: الماسی از جمله نمایندگانی است که به جد پیگیر مطالبات مردم حوزه انتخابیه اش است و در مدتی که در شهرستان جم هستم از نزدیک شاهد تلاش‌های بی‌وقفه این بانوی جنوب هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار جم ارتقای روستای بهارستان به شهر را جزو اولویت‌های اصلی شهرستان نام برد و گفت: ارتقای روستای بهارستان به شهر در حال پیگیری است که پرونده در حال طی روند قانونی برای طرح در هیئت دولت است و دیگر منع قانونی برای عدم طرح در هیات دولت وجود ندارد.

رفع مشکل احداث راه‌های ارتباطی

حسینی اظهار داشت: مدیرکل اوقاف استان بوشهر به شهرستان دعوت خواهد شد تا مشکل احداث راه‌های ارتباطی در زمین‌های وقفی حل شود.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از مدارس توسط پتروشیمی‌ها در حال احداث است و پروژه‌های نیمه فعال مدارس نیز به زودی فعال خواهند شد افزود: وارث پروژه‌های بوستان امیدی هستیم که چند سال است بلاتکلیف مانده و برای ۱۶ بوستان اعتبار تکمیلی گذاشتیم.

فرماندار جم با بیان اینکه ۲۴ روستای شهرستان با مشکل آنتن‌دهی مواجهند اظهار داشت: مشکلات حوزه مخابرات شهرستان در حضور وزیر ارتباطات مطرح شده است و به زودی مشکلات این حوزه حل خواهد شد.

مقابله با گران فروشی

وی خاطرنشان کرد: احداث فیبر نوری جم به فیروزآباد در دستور کار قرار گرفته و فیبرنوری ریز به دوراهک نیز به بهره برداری رسیده است.

رئیس شورای اداری شهرستان جم گفت: برای مقابله با گران فروشی و رسیدگی به پرونده های متخلفان در آینده نزدیک تعزیرات حکومتی در شهرستان جم استقرار می یابد.

وی افزود: طرح احداث بزرگراه جم به فیروزآباد به مناقصه رفته است و به زودی پیمانکار آن مشخص و کلنگ زنی خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه پروژه‌های آب و بهداشت در اولویت برنامه های شهرستان است افزود: مجموع اعتبارات سال ۹۷ شهرستان مبلغ ۳۸ میلیارد تومان است که نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

پیشرفت آبرسانی سیراف به جم مطلوب نیست

فرماندار جم افزود: مجموع اعتبارات سال گذشته شهرستان ۵۰ میلیارد تومان بوده است که از این مبلغ ۳۳ آن درصد تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه از روند پیشرفت پروژه آبرسانی سیراف به جم رضایت نداریم افزود: تیم فوتبال پارس جنوبی جم جزء اولویت های شهرستان است که در کنار رفع بحران آب، وقت زیادی از ما گرفته است.
حسینی در پایان افزود: زمین بزرگ چمن مصنوعی  با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در هفته دولت با حضور استاندار بوشهر کلنگ زنی می شود.

کد خبر 4385101

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شهرستان جم محمد حسینی مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان احتکار شهرکرد مشهد عید سعید قربان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این نشست مشاور پروژه توضیحات لازم در خصوص آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد را ارائه و سپس پیمانکار مجری مسائل و مشکلات اجرایی این پروژه را تشریح و تصمیمات لازم جهت اتمام پروژه در قالب برنامه زمانبندی فشرده جهت ایجاد امکان افتتاح سامانه فاضلاب ریحان آباد در هفته دولت سال جاری اتخاذ شد.   معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این نشست با بیان اینکه طرح سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد یکی از مجموعه طرح‌های مدیریت شده توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است، اظهار داشت: این طرح با بهره‌گیری از کمک مالی بانک جهانی بوده و قبل از یکپارچه سازی از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بود.    احیا جاهدی افزود: پس از یکپارچه سازی، مدیریت اجرای پروژه از سوی شرکت مهندسی به شرکت آب و فاضلاب استان واگذار گردید و هم اکنون دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.   وی گفت: عملیات فیزیکی در این طرح شامل ۲۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فرعی و اصلی و انتقال فاضلاب و دو واحد ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۱۱ هزار و ۷۵۰ متر مکعب در شبانه روز بوده و پس از اتمام عملیات شرایط برای واگذاری انشعابات فاضلاب فراهم و جمع آوری و دفع بهداشتی حدود ۱۶ هزار نفر از جمعیت منطقه را تحت پوشش قرار خواهد داد.

دیگر خبرها

  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه