Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری؛ سید صادق موسوی اظهارکرد: در سال گذشته 3 هزار و 329 نفر در دوره تک درس و دوره های کامل فیلمسازی شرکت کردند و مجموعا 400 و 77 هزار و 596 نفر ساعت تحت آموزش دفاتر انجمن سینمای جوان در سراسر کشور قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه انجمن در بهار امسال 430 هنرجو داشته است، افزود: در سال گذشته فیلم کوتاه بیش از 2 هزار حضور بین المللی و انجمن سینمای جوان نیز 301 حضور بین المللی در 43 کشور داشته است و ازحضور در 109 جشنواره، موفق به اخذ 72 جایزه بین المللی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل انجمن سینمای جوان یادآور شد: 1462 پاتوق فیلم کوتاه و 54 هفته فیلم و عکس در سال گذشته توسط انجمن برگزار شد.

موسوی ادامه داد: از ابتدای امسال 35 دستگاه سینماسیار توسط انجمن سینمای جوان در شهرهای مختلف فعال گردیده که با استقبال بسیار خوبی مواجه شدیم و این روند ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره های منطقه ای انجمن نیز گفت: در سال گذشته 3 جشنواره منطقه ای در شهرهای آبادان، کاشان و کرمانشاه داشتیم و امسال هم در مشکین شهر و از دو هفته آینده در ملایر جشنواره منطقه ای و در اصفهان المپیاد فیلمسازی را برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل انجمن سینمای جوان ادامه داد: در آبان ماه نیز جشنواره بین المللی فیلم کوتاه را برگزار خواهیم کرد که با توجه به حضور مهمانان خارجی و بین المللی بودن آن همه تلاشمان بر این است تا به بهترین شکل این جشنواره را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

279 / 28 سینما هفته دولت سازمان امور سینمایی انجمن سینمای جوان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سینما هفته دولت سازمان امور سینمایی انجمن سینمای جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود

علی سرگزی اظهار کرد: این رویداد استعدادیابی با هدف یافتن و پالایش دانش آموزان متوسطه اول و دوم حوزه سیستان در پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز و در چهار محور شعر، داستان، موسیقی و نمایش پایان یافت.

وی با اشاره به استعدادیابی در پنج سطح در مدارس و محله حوزه سیستان، افزود: پس از تشکیل کمیته‌های تخصصی با محورهای جشنواره و با همکاری انجمن شعر و ادب آزاد سرو سیستان، انجمن داستان نویسی ارنواز، انجمن موسیقی، انجمن نمایش زابل، دانشگاه زابل و با نظارت موسسه فرهنگی و هنری سرزمین بادهای سیستان و بلوچستان مراحل و فرم‌های مورد نیاز طراحی و مورد تصمیم گیری‌ کمیته علمی جشنواره قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سطح اول جشنواره در مدارس و محله حوزه سیستان و با مراجعه حضوری تیم اجرایی انجام شد و هشت هزار و ۲۵۰ دانش آموز در تمام محورها در این سطح شرکت کردند.
وی بیان کرد: بعد از داوری آثار، سطح دوم جشنواره و با مشارکت پنج هزار و ۱۰۰ دانش آموز و سطح سوم بعد از داوری با حضور ۲ هزار و ۱۵۰ دانش آموز پس از برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی انجام شد.
سرگزی ادامه داد: سطح چهارم با ۲۰۰ دانش آموز منتخب در هر محور ۵۰ نفر برگزار و پس از داوری نهایی در هر محور ۲۵ نفر منتخب توسط کمیته علمی تخصصی هر بخش انتخاب و به دبیرخانه جشنواره معرفی شدند.

وی با اشاره به برگزاری همزمان نمایشگاه صنایع دستی، افزود: از تعداد ۱۰۰ نفر در بخش‌های شعر، داستان، موسیقی و نمایش و همچنین از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر سیستان تجلیل به عمل می‌آید.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود
  • «ایستاده با گرگ» نامزد دریافت جایزه از جشنواره دهلی نو شد
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه
  • «کالبو» آماده نمایش شد/ حضور «تنگه» در جشنواره فرانسوی