Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی کاراته گفت: امیدوارم در ادامه بازی‌های آسیایی دیگر شاهد چنین ناجوانمردی‌هایی در حق ورزشکاران ایران نباشیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به اندونزی، شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته مردان ایران در خصوص کسب مدال نقره امیر مهدی‌زاده، اظهار داشت: مهدی‌زاده همه صحبت‌ها را انجام داده است و من نمی‌دانم چگونه احساس خود را بیان کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از صبح امروز (یکشنبه) که مسابقات پیگیری شد، فوق‌العاده بود و توانست سایماتوف و نماینده ویتنام را از پیش رو برداشته و راهی فینال شود، هر چند که حضور رئیس جمهور اندونزی روی عملکرد فنی امیر مهدی‌زاده تاثیری نداشت، اما در نتیجه بازی تاثیر بسیار زیادی داشت.

وی افزود: واقعا برای این ورزشکار خوب کشورمان متاسفم چرا که در بازی‌های آسیایی گوانگژو نیز سر امیر ما را بریده بودند که این بار در مسابقه فینال گریبانگیر او شد. او روز و شب در اردو‌ها حضور داشت و برای کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی تلاش می‌کرد، اما این طور ناجوانمردانه حق او را پایمال کرده و طلا را از چنگ او در آوردند.

سرمربی تیم‌ ملی‌ کاراته مردان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در ادامه بازی‌های آسیایی دیگر شاهد چنین ناجوانمردی‌هایی در حق ورزشکاران ایران نباشیم و برای سایر نمایندگان کاروان آرزوی موفقیت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازی های آسیایی ایران کاراته تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس آسیایی فقط یک بازیکن کم داشت

به گزارش ورزش سه اوستون اورونوف جد ا از هوش بالا و ضربه غافلگیرکننده‌اش در شروع بازی با نساجی که به کلی ذهن و برنامه‌های ساکت الهامی و بازیکنانش را بهم ریخت، در صحنه گل دوم سرعت، توانمندی و خونسردی خاص خود را به رخ کشید و با اینکه در زمان ارسال پاس اسدبیگی چند متری عقب‌تر از بازیکن حریف بود با سرعت بالا از او جدا شد و در نهایت گل تعیین‌کننده بازی را به ثمر رساند.

حالا که اوستون اورونوف در ترکیب پرسپولیس می‌درخشد و باعث شده این تیم در کورس قهرمانی موی دماغ استقلال باشد حتماً هواداران پرسپولیس به این نکته فکر می‌کنند که چطور و چگونه در ابتدای فصل چنین بازیکنی نصیب‌شان نشد تا در لیگ قهرمانان آسیا از موهبت برخورداری از یک خارجی تأثیرگذار بهره ببرند و در رقابت با تیم های متمولی مثل النصر و الدحیل به خارجی های گرانقیمت انها ببازند. 

پرسپولیس برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیاز داشت تا در بازی هفته ششم الدحیل را در تهران شکست دهد. در آن مسابقه پرسپولیس فوتبال فوق العاده جذاب و قابل قبولی ارائه داد اما در گلزنی و ضربه آخر کم دقت بود و بدشانسی آورد و در نهایت الدحیل با ستاره‌های خارجی مثل اولونگا تفاوت‌ها را رقم زد؛ همان طور که در بازی‌های قبلی ستاره‌هایی مثل بروزوویچ و اوتاویو برای النصر فاصله‌ها را ایجاد کرده و در نهایت پرسپولیس بدون ستاره بین‌المللی تأثیرگذار نتوانست از گروه خود صعود کند.

به فاصله دو ماه بعد از آن حذف تلخ ،باشگاه پرسپولیس با خریدهای زمستانی تیم خود را تقویت کرد و حضور اورونوف خیلی زود تأثیر خود را در این تیم گذاشت. او در همان بازی نخست مقابل ذوب آهن در فولادشهر وقتی به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت ثابت کرد فارغ از هیاهوی لیگ و مسائلی مثل جا افتادن در تیم و لیگ جدید، آشنا نبودن با مختصات فرهنگ فوتبال ایران و... به سرعت در این تیم تبدیل به بازیکنی اصلی و تأثیرگذار شد تا بعد از هر بار درخشش او در ترکیب پرسپولیس این سؤال به شکل پررنگ‌تری در ذهن‌مان شکل بگیرد که چطور این باشگاه با این همه هزینه یک خارجی 600-500 هزار دلاری تأثیرگذار را شش ماه قبل‌تر ندیده و انتخاب نکرده بود؟

بدون شک با اینکه درخشش اورونوف در هر بازی پرسپولیسی‌ها را به  صدرنشینی و قاپیدن جام تا لحظه آخر از دست رقیب سنتی امیدوار نگه داشته اما  با کمی بازگشت به عقب حسرت‌ها و افسوس‌هایی در دل آنها ایجاد خواهد کرد با این مضمون که چطور تصمیم گیران باشگاه محبوب‌شان در شروع فصل سراغ چنین مهره‌های توانمند و تاثیرگذاری نرفتند و با آن شکل دردناک از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان دو دوره‌ المپیاد علمی دانشجویی تقدیر شدند
  • پرسپولیس باید یک سرمربی بزرگ را جایگزین اوسمار ویرا کند
  • پرسپولیس آسیایی فقط یک بازیکن کم داشت
  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند