Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از افزایش تعداد مصدومان زلزله بامداد امروز تازه‌آباد به 241 نفر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بامداد امروز زلزله‌ای به قدرت 5.9 ریشتر شهر تازه‌آباد از توابع استا کرمانشاه را لرزاند؛ ستاد بحران استان در نخستین ساعات وقوع این زلزله به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار و آخرین هماهنگی‌ها و دستورات لازم صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا محمودیان مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه در گفتگو با مرصاد اظهار داشت: دی پی وقوع زلزله 5.9 ریشتری بامداد امروز به دستور استاندار ساعت چهار صبح جلسه مدیریت بحران استان تشکیل شد.

وی افزود: راه روستایی جوانرود به ثلاث باباجانی که مسدود شده بود سریعا توسط عوامل راهداری و پلیس بازگشایی شد

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین برق تعدادی از روستاها قطع بود که هم اکنون وصل شد و در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.

محمودیان افزود: 241 مصدوم به بیمارستان مراجعه کردند که اکثرا سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شدند و در حال حاضر 6 نفر تحت نظر و سه نفر فوت شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد و آب، برق و گاز وصل است، افزود: استان های معین کردستان، ایلام، همدان و لرستان اعلام آمادگی کردند اما از آنجا که مشکل خاصی نیست و اوضاع تحت کنترل استاز هیچ استانی کمک درخواست نکردیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه همچنین از اعزام 24 تیم ارزیاب به این مناطق خبر داد.

تخریب واحدهای تازه‌ساز در اورامانات

شهاب نادری نماینده مردم اورامانات مجلس شورای اسلامی در گفتگوی رادیویی اظهار داشت: خسارات برآورده شده بر طبق گزارش ارائه شده از سوی فرمانداران تاکنون خسارات کلی بوده است.

وی افزود: علی رغم اینکه چندین بار به مسئولین اعلام می‌کنیم که فکری به حال راه ها و جاده های منطقه اورامانات داشته باشند اما تاکنون اقدامی نشده و جاده ها آسیب فراوانی دیده اند.

نادری تصریح کرد: واحدهایی که جدیدا ساخته شده اند خسارت جدی دیده اند علی رغم اینکه کارشناسان گفتند خسارتی نداشته اما تکذیب می کنیم، در حال حاضر مردم جرئت نمی کنند در این واحدها اقامت داشته باشند.

آسیبی به تاسیسات پالایشگاه کرمانشاه وارد نشده است/مشکل تامین سوخت نداریم

مدیرعامل شرکت پالایش نفت کرمانشاه نیز اظهار داشت: زلزله 5.9 ریشتری استان کرمانشاه هیچ آسیبی به تاسیسات پالایشگاه نفت این شهر وارد نکرد.

به محض وقوع زلزله ، تمام تیم های امدادی و عملیاتی شرکت پالایش نفت کرمانشاه به حالت آماده باش درآمدند و کلیه سیستم‌ها و تاسیسات پالایشگاه را چک کردند.

هیچ مشکلی برای تامین بنزین و دیگر سوخت‌های مورد نیاز مردم استان  نداریم و تولیدات پالایشگاه ادامه دارد.

افزایش کدورت آب در مناطق زلزله زده

روابط عمومی و آموزش همگانی  آب و فاضلاب استان کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری ۴ شهریور ماه ۹۷ کدورت آب در شهرستانهای ثلاث باباجانی، جوانرود، سرپل ذهاب و کرندغرب افزایش یافته و کمیته ستاد بحران  جهت بررسی و پیگیری جهت حل مشکل در محل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه تشکیل شده است.

در حال به روز رسانی ...

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت

احمد احمدی صدر گفت: بهشت زهرا (س) یک نقطه اشتراک بین همه شهروندان تهرانی است و به هر حال هم احترام اهل قبور و هم احترام خانواده‌های داغ دیده باید حفظ شود و به همین دلیل این مکان باید منظره زیبایی داشته باشد و از آن صیانت گردد.

وی افزود: در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از نقاطی که در دو سال گذشته بسیار برای ما اهمیت داشت بهشت زهرا (س) بود. خوشبختانه با همکاری صددرصد و همه جانبه از سوی مدیریت بهشت زهرا (س) پایگاه‌هایی را در این مکان ایجاد کردیم که در دوره‌های قبلی مدیریت شهری شاهد این اتفاق مهم نبودیم. همچنین قصد داریم تعداد مددسرا‌های نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به تمامی آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در سراسر بهشت زهرا (س) به خدمات نیاز دارند خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی افزود: باید در این زمینه بین مردم هم فرهنگسازی شود. مردم باید بدانند برخی‌ها سودجو هستند و اجازه بدهند سبد سودجویان را از نیازمندان جدا کنیم و کسانی که ممکن است معتاد متجاهر باشند و خسارت ایجاد کنند وضعیت آنها را در طرح ساماندهی آنها را مشخص کنیم.

احمدی صدر با بیان اینکه بهشت زهرا (س) باید شبیه اسم خودش یک بهشت آرامش باشد تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا (س) برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر سازمان نسبت به ساماندهی این افراد اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی از زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب به منظور ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت و کاهش این آسیب‌ها رشد ۸۰۰ درصدی داشته است و ان‌شاءالله قصد داریم تا پایان این دوره از مدیریت شهری زیرساخت هایی، چون مددسراها، مراکز یاورشهر، مراکز پویاشهر، همراه سرا‌ها و... را چندین برابر افزایش دهیم.

منبع: شهر

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏