Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@22:08:23 GMT

زارچ نیازمند مصلای بزرگ برای اجتماعات مردمی است

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۲۱۱۳۶

زارچ نیازمند مصلای بزرگ برای اجتماعات مردمی است

به گزارش ایکنا از یزد، عباس حیدری، سرپرست فرمانداری یزد 4 شهریورماه در دیدار با حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه زارچ اظهار کرد: عبور از شرایط حساس فعلی، نیازمند انسجام در تمام سطوح است و این مهم نیازمند همراهی و همدلی همه مسئولان است و وقتی مردم همدلی و انسجام را بین کارگزاران نظام شاهد باشند آنها هم ضمن اعتماد بیشتر، همراه و همگام ما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی جعفری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد نیز در این نشست اذعان کرد: در بحش زارچ شاهد نارضایتی مردمی از پساب فاضلاب شهری هستیم که شورای سلامت شهرستان با محوریت مرکز بهداشت بصورت علمی و کارشناسی موضوع را پیگیری می کنند ضمن اینکه درخواست شهرداری های زارچ و شاهدیه به منظور تخصیص بخشی از پساب فاضلاب شهری یزد به ابیاری فضای سبز شهری، در دست بررسی است.

وی افزود: در خصوص اتباع هم نیازمند تغییر نگرش مردم هستیم و ایمان داریم که آگاهی بخشی درباره سکونت و اشتغال اتباع و حواشی ناشی از آن، بصورت مستمر از تریبون مقدس نماز جمعه، بسیار تاثیر گذار است و ائمه جمعه می توانند حلقه وصل مردم و نظام باشند.

مهدی حاج حیدری، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد نیز توضیحاتی در خصوص تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و تنظیم بازار و همچنین تدابیر صورت گرفته در جهت تامین یکساله کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شهرستان گزارشی ارائه کرد.

حجت الاسلام طباطبایی، امام جمعه زارچ نیز ضمن درخواست از مسئولین دولتی و کارگزاران نظام برای همدلی و انسجام بیشتر در خدمات رسانی به مردم و تقدیر از خدمات ارزشمند عرشیان بخشدار زارچ ابراز امیدواری کرد تا با تداوم این نشست ها و شفافیت بیشتر شاهد پیشرفت و رفع مشکلات جامعه باشیم.

وی ضمن تاکید بر لزوم بهره گیری از نخبگان و علمای این بخش در برنامه های مختلف اذعان کرد: بخش زارچ نیازمند مصلای بزرگی برای اجتماعات مردمی و برنامه های فرهنگی و مذهبی است که تحقق این خواسته نیازمند حمایت های دولتی ‌در حل مشکل زمین آن است و ساخت این مجموعه فرهنگی مذهبی با آمادگی که از سوی خیرین اعلام شده انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد زارچ فرمانداری یزد اجتماعات مردمی دیدار عباس حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۲۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، این مراسم دیشب بعد از نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در این مراسم سخنرانی کرد و تعدادی از اعضای پایگاه‌های بسیج محلات با پرچم‌های ایران و فلسطین در حمایت از فلسطینیان ندای الله اکبر و یاعلی و یا حیدر سر دادند.

همنوایی زائران در اجتماع وعده صادق دیدنی بود؛ مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، یا علی و الله اکبر و صلوات بر محمد و آل محمد بیشترین شعار‌هایی بود که شنیده می شد. 

حاج حسین طاهری مداح مراسم را با دعا و ثنا و استغاثه به امام زمان (عج) به پایان رساند و از زائران خواست برای پیروزی و مقاومت رزمندگان و حفظ و اقتدار جمهوری اسلامی ایران نیز دعا کنند.

دیگر خبرها

  • احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است
  • پاسخ ایران به اسرائیل موفقیت راهبردی بزرگ بود
  • استقبال پرشور مردم دامغان از رئیس جمهور در مصلای امام خمینی | تصاویر
  • حال و هوای مصلای امام خمینی دامغان پیش از دیدار مردمی رییس جمهور
  • گزارش سفر رئیسی به سمنان / دیدار با مردم دامغان در مصلای امام خمینی (ره)
  • گزارش سفر رئیسی به دامغان / دیدار با مردم در مصلای امام خمینی (ره)
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی